اردبیل؛

کاهش 26 درصدی آمار ازدواج در شهرستان بیله سوار

معاون فرمانداری بیله سوار از کاهش 26 درصدی ازدواج در شهرستان بیله سوار خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ کریم خسروی درسومین جلسه فصلی کارگروه ثبت وقایع حیاتی شهرستان با اشاره به اهمیت موضوع ثبت وقایع حیاتی در جهان امروز گفت: ثبت و تهیه آمار و ارقام و بکارگیری آن نقش حیاتی در رشد و توسعه اقتصادی کشورهای جهان دارد.

وی افزود: بر اساس آمار ثبت و احوال شهرستان بیله سوار در 8 ماهه نخست امسال طلاق 31 درصد افزایش و ازدواج با 26 درصد کاهش یافته است.

معاون فرمانداری بیله سوار همکاری ادارات و نهادها برای انجام برنامه های تکلیفی ثبت احوال شهرستان درسال 95 را ضروری دانست و افزود: برای تحقق برنامه ها، تفاهم نامه ای با اداره پست برای حضور در ادارات و نهادها جهت پیش ثبت نام کارت ملی هوشمند و تعویض شناسنامه صورت گرفته است.

خسروی افزود: از آنجا که آمار، پیش نیاز پیشگیری و پیش بینی محسوب می شود، باید توجه داشته باشیم که آمار و اطلاعات ثبت احوال دقیق و با کمترین خطا ارائه شود.

وی گفت: در 8 ماهه امسال 565 واقعه ولادت در شهرستان بیله سوار به ثبت رسیده در حالی که این آمار در مدت مشابه سال گذشته 519 مورد بوده است و همچنین 145مورد وفات در 8 ماهه 95 به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/ح

برچسب ها: اردبیل ، کاهش ، آمار ، ازدواج
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.