هیچ برنامه مجوزداری در روز دانشجو لغو نشده است

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم درباره لغو برخی برنامه های دانشگاهی روز دانشجو توضیح داد.

هیچ برنامه بدون مجوزی در روز دانشجو لغو نشده است
ضیا هاشمی معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در گفت و گو با  خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره حاشیه های لغو برخی برنامه های روز دانشجو اظهار داشت: هیچ اطلاعاتی در زمینه لغو برنامه به ما منعکس نشده است.

وی ادامه داد: گزارشی مبنی بر اینکه مجوز برنامه و سخنرانی صادر اما به دلیل فشار دستگاهی در دانشگاه آن برنامه مجوزدار لغو شده باشد را نداشته ایم و مطمئنا اگر چنین گزارشی مطرح باشد وزارت علوم پیگیری خواهد کرد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم اظهار داشت: قبل از فرار رسیدن روز دانشجو و برگزاری برنامه های مناسبتی تمامی دانشگاهها باید برای حفظ نظم برنامه ها و برنامه ریزی، تقاضاهای خود را به موقع منعکس کنند تا هیئتهای نظارت بر برپایی آنها با تشکیل جلسات و بررسی ها، مجوزهای لازم را صادر کنند.

وی با اشاره به اینکه نگاه وزارت علوم برای صدور مجوزها انبساطی است، افزود: با این وجود برخی از تشکلها که بعضا تشکلهای باسابقه و تجربه ای بودند ضمن کم توجهی تقاضاهای خود را دیر اطلاع دادند (بعنوان مثال یک روز تقاضا و روز بعد خواستار برگزاری برنامه بودند) که متاسفانه دیگر امکان تشکیل جلسه هیئت نظارت و صدور مجوز وجود نداشت و لذا برنامه شان لغو شده است.

هاشمی بیان کرد: براساس تجربه توصیه ما به تمام دانشگاهیان این بوده که با ارائه به موقع تقاضاهای خود، فرصت کافی را برای تشکیل جلسه هئیتهای نظارت و صدور مجوز از جانب آنها بدهند تا برنامه ها در عین نظم با آرامش برگزار شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار