دانیال حقیقی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در انتظار چاپ جلد سوم «سه گانه اقیانوس نهایی» هستم

پس از «گذرگاه پرندگان» و «آناتومی پرندگان»، جلد سوم این سه گانه علمی تخیلی را به پایان رسانده‌ام.

در انتظار چاپ جلد سوم «سه گانه اقیانوس نهایی» هستم
‌دانیال حقیقی نویسنده در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: در حال حاضر، جلد سوم سه گانه اقیانوس نهایی، تریلوژی علمی تخیلی من به ارشاد فرستاده شده است که این کتاب ادامه ی داستان "ارس " شخصیت اصلی داستان است که در دو کتاب قبلی "گذرگاه پرندگان " و "آناتومی پرندگان " خواننده با آن درگیر شده بود.

وی ادامه داد: کتاب اول به نوعی مقدمات داستان بود، کتاب دوم اوج قصه را ساخته و کتاب سوم یا پایان بندی بر این تریلوژی است.

این نویسنده افزود: یک اثر در ژانر پلیسی با عنوان «کارآگاهان خونسرد» دارم که حدود یک سال است که تحویل ناشر شده است. یک رمان جنایی دیگر هم هست که مراحل پایانی نگارش را می‌گذراند.

او همچنین اظهار داشت: کتابی که این روزها تمام فکر و ذکر من را به خودش مشغول کرده، یک نانفیکشن با عنوان «تهران، زمین بازی کودکان»، است که در واقع نگاه نویسنده به نسل خودش در ابتدای بزرگسالی است و تا امروز یک سوم آن را نوشته ام.

حقیقی تصریح کرد: این کتاب که با فرم قطعه قطعه نگاری در حال کامل شدن است، پرسه ی یک نویسنده را در احوال نسل خودش روایت می کند... نسلی که ویژگی های منحصر به فردی داشته، تجربیات نوجوانی و جوانی خطیری را از سر گذرانده و در یک بستر پیچیده از اقتصاد سیاسی فضا، پا به بزرگ سالی گذاشته است.


انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار