«من اکبری هستم»؛ نمایشگاهی از تنهایی انسانها

«من اکبری هستم» سومین نمایشگاه احمدرضا اکبری است که مفهوم تنهایی را به خوبی به مخاطبان خود منتقل می‌کند.

احمدرضا اکبری، هنرمند نقاش در گفتگو با خبرنگارحوزه تجسمی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص نمایشگاه «من اکبری هستم» گفت: تمام این آثار مفهوم تنهایی آدم‌ها را به خوبی نشان می‌دهند؛ حتی کشیدن حیواناتی مانند سگ و گربه در این آثار، این مفهوم را به مخاطبان منتقل می‌کند.

وی ادامه داد: تک تک آثارم مفهوم و پیام خاص خود را دارند ولی مفهوم تنهایی به وضوح در آنها دیده می‌شود. اکثر این آثار را با خودکار کشیده‌ام و بخشی از آنها ترکیبی با اکرلیک بوده است. این آثار را ذهنی و تعدادی را هم از روی مدل کشیده‌ام که با مدل اصلی خود تفاوت زیادی دارند.

اکبری، پیرامون تعداد آثار و نام نمایشگاه خود گفت: 51 اثر در اندازه نسبتا بزرگ به نمایش گذاشته شده است؛ یکی از این آثار با تصویری از چهره زن فقط برای نمایش گذاشته شده بود و دخترم این کار را خیلی دوست دارد، بنابراین نیتی برای فروش آن نداشتم. همچنین انتخاب نام این نمایشگاه به حس درونی خودم بر می‌گردد که دوست داشتم از نام فامیل خودم برای این نمایشگاه استفاده کنم.

اکبری در پایان خاطر نشان کرد: در مقایسه با سال‌های قبل به دلیل تعطیلی زیاد، بدمسیر بودن این گالری و بارندگی شدید با ریزش بازدیدکنندگان مواجه بودیم ولی با وجود کم بودن بازدید کنندگان واکنش و بازخورد خوبی را از آنها داشتیم.

گفتنی است این نمایشگاه 12 آذر افتتاح شد و تا 21 آذر ماه از ساعت 16 تا 20 در نگارخانه آرته برای علاقه مندان ادامه دارد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.