با برتری تیم «وسیمنستر» دانشگاه رودهن؛

سومین دوره مسابقات سازه ماکارونی دانشجویان افغانستانی پایان یافت

سومین دوره مسابقات بزرگ سازه ماکارونی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان افغانستانی پس از ۲ روز رقابت با برتری تیم «وسیمنستر» دانشگاه رودهن پایان یافت.

سومین دوره مسابقات سازه ماکارونی دانشجویان افغانستانی پایان یافت
به گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، «سید نور محمد سعادت» سرپرست کمیته داوری دوره مسابقات بزرگ سازه ماکارونی ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان افغانستانی دانشگاه رودهن با توجه به توانمندی‌های دانشجویان افغانستانی اظهار کرد: این دانشجویان از استعداد بالایی برخوردار هستند و اگر تلاششان را ادامه دهند در آینده شاهد رکوردهای بالاتری خواهیم بود.

دبیر برگزاری این مسابقات گفت: هدف از برگزاری این مسابقات ایجاد یک فضای رقابتی برای تشویق دانشجویان مهاجر مقیم ایران و همچنین ارتقای سطح علمی و عملی دانشجویان بود.

این دوره از مسابقات به همت گروه «متد» افغانستان و به میزبانی کانون تشکل‌های بین‌المللی دانشجویی در واحد رودهن برگزار شد که 250 شرکت کننده در قالب 36 تیم با گرایش راندمانی با هم به رقابت پرداختند که 26 تیم از این تعداد در بخش دانشجویی و 10 تیم در بخش دانش‌آموزی بودند.

در پایان مسابقات تیم «وسیمنستر» دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن به سرپرستی «علی حیدری» با راندمان 695، مقام اول و تیم «آرایانا» دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر با سرپرستی «امیر عباس حسینی» با راندمان 668 مقام دوم و تیم «antbridge» دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم با راندمان 617 مقام سوم را کسب کردند.

آنا نوشت: مسابقات بزرگ سازه ماکارونی پنج شنبه 18 آذر/ قوس آغاز و عصر روز گذشته با حضور شخصیت‌های فرهنگی، اجتماعی و دانشجویان به کار خود پایان داد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار