رقابت های جهانی كشتي اوزان غير المپيكی:

حسين خانی و قادريان روی باسکول رفتند

مراسم وزن كشی اوزان 70 كيلوگرم كشتي آزاد و 80 كيلوگرم كشتی فرنگي رقابت های جهانی عصر امروز در مجارستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت هاي جهاني كشتي اوزان غير المپيكي از امروز در شهر بوداپست مجارستان آغاز شده است و فردا با برگزاري مسابقات اوزان 70 كيلوگرم كشتي آزاد و 80 كيلوگرم كشتي فرنگي به پايان مي رسد.  
 
مراسم وزن كشي اوزان 70 كيلوگرم كشتي آزاد و 80 كيلوگرم كشتي فرنگي عصر امروز (به وقت محلي) برگزار شد كه نتايج آن به شرح زير است:
 
در وزن 70 كيلوگرم كشتي آزاد، مصطفي حسين خاني در دور نخست به مصاف آميت كومار از هند مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد با برنده كشتي ميان عظمت نوريكايف از بلاروس و ياكوب گور از تركيه مي رود. در اين وزن 28 نفر وزن كشي كرده اند كه در گروه حسين خاني كشتي گيران مطرحي همچون داويد تلاشادزه از گرجستان، جيمز گرين از آمريكا، گتينوماگمد گادجيف از آذربايجان، رشيد قربان اف از ازبكستان و ماگومد قربان علي اف از روسيه حضور دارند.
 
 
در وزن 80 كيلوگرم كشتي فرنگي كه 27 نفر وزن كشي كرده اند، يوسف قادريان در دور اول به مصاف الكس ميشل بيوربرگ كسيديس از سوئد مي رود و در صورت پيروزي بر اين كشتي گير در دور بعد به مصاف رفيق حسين اف از آذربايجان مي رود. نناد زوگاج از كرواسي، برهان آكبوداك از تركيه، جاني بك اوتابيكوف از ازبكستان و رمضان آباچاريف از روسيه از كشتي گيران مطرحي هستند كه در گروه قادريان حضور دارند.
 
رقابت هاي اوزان فوق فردا (يكشنبه) برگزار مي شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار