محسن رضایی در واکنش به اظهارات نخست وزیر انگلیس:

دوران قاجار و پهلوی در ایران تکرار نخواهد شد

سرلشکر رضایی در واکنش به اظهارات گستاخانه نخست وزیر انگلستان درباره ایران تاکید کرد: به انگلیسی‌ها می‌گوییم دوران قاجار و پهلوی در ایران تکرار نخواهد شد.

دوران قاجار و پهلوی در ایران تکرار نخواهد شدبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سرلشکر محسن رضایی با انتشار متنی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به اظهارات ترزا می نخست وزیر انگلستان واکنش نشان داد.
 
این متن بدین شرح است:
 
بازگشت انگلیس به گذشته
 
سیاست خارجی و بازارهای مالی، دو رکن اساسی اقتصاد انگلیس بود. طی بیست سال اخیر به علت ادغام در اروپای واحد، ابتکار عمل هم در سیاست خارجی و هم در اقتصاد از دست انگلیسی‌ها خارج شد و زیان‌های بسیاری دید. به همین علت انگلیسی‌ها از اروپای واحد جدا شده‌اند تا دوباره به سیاست خارجی و دخالت در کشورها و تقویت پوند و لیره استرلینگ جان تازه‌ای ببخشند.
 
انگلیسی‌ها خیال می‌کنند فعال شدن آن‌ها در خلیج‌فارس اقتصادشان را نجات می‌دهد و به حالت قبل برمی‌گرداند. روبرو شدن انگلیس با ایران هم اقتصاد آن‌ها و هم سیاست آن‌ها را از بین می‌برد. به انگلیسی‌ها می‌گوییم دوران قاجار و پهلوی در ایران تکرار نخواهد شد. با ایران سرشاخ نشوید.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اکبر
۰۸:۴۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دمت گرم سردار پشت سرشما ورهبریم عجب جمله زیبائی دیگر گذشت به ایران وایرانی توهین وغارت صورت بگیره ما که هستیم شعار نیست عمل هم کرده اند ملت ایران .منتظر فرمان از رهبر معظم وسپاه .ارتش وبسیج ونیروی انتظامی .جت های خوشگلمون هستیم فقط ندا بدهید .وهابیون ومنطقه را از وجود قارچهای سمی پاک کنیم .یا حسین ویا فاطمه ویا زینب ویا عباس .درود بر محسن رضائی نترس ودلیر دمت گرم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۵
لایک داری سردار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۵
دمت گرم اقامحسن عزیز
آخرین اخبار