ادامه پیشروی‌ نیروهای سوری در شرق حلب

نیروهای ارتش سوریه در شرق حلب به پیشروی های قابل ملاحظه ای دست یافتند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی العالم؛ نیروهای ارتش سوریه در شرق حلب به پیشروی های قابل ملاحظه ای دست یافتند.

بر این اساس، ارتش سوریه و نیروهای هم پیمان در ادامه عملیات نظامی خود در محورهای باب النیرب و الصالحین پس از شکست دادن تروریست ها به پیشروی های قابل ملاحظه ای دست یافتند. 

از سوی دیگر عملیات برقراری امنیت برای خروج شهروندان محاصره شده از طریق گذرگاه های انسانی همچنان ادامه دارد.

عملیات نظامی ارتش سوریه در محورهای مختلف شرق حلب ادامه دارد. آتش سلاح های ارتش سوریه به محورهای باب النیرب و جسر الحج رسیده است. 

علاوه بر این نیروهای سوری پس از وارد کردن شکست های سنگین به تروریست ها در محور الزبدیه در مجاورت بستان القصر نیز به پیشروی هایی دست یافتند.

یکی از نیروهای ارتش سوریه در این باره گفت: ما اکنون در میدان مرجی هستیم و عملیات نیروهای سوری به سوی منطقه الصالحین و جسر الحج ادامه دارد. 

در جریان پیشروی نیروهای سوری به سوی مناطق آزاد شده، این نیروها به بزرگترین انبار سلاح تروریست ها دست یافتند. این سلاح ها متعلق به تروریست های موسوم به گردان های الصَّفوه الاسلامیه است. 

نیروهای سوری همچنین یک بیمارستان صحرایی که برای درمان تروریست ها استفاده می شد و انبارهای مواد غذایی آنها را به تصرف در آوردند. این در حالی است که تروریست ها همواره از دادن مواد غذایی به شهروندان سوری خودداری می کردند. نیروهای سوری همچنین چند خودروی دو کابین از تروریست ها به غنیمت گرفتند.

این در حالی است که نیروهای ارتش سوریه تامین امنیت هزاران نفر از شهروندان محاصره شده در مناطق شرقی حلب را که در حال عبور از گذرگاه های انسانی در اطراف منطقه باب النیرب و عزیزه بودند نیز بر عهده داشتند.

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار