قم؛

میزبانی قم از مسابقات پینگ‌پنگ دختران ایران

رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم از میزبانی قم در برگزاری پیکارهای پینگ‌پنگ رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان دختر قهرمانی کشور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛محمد عموئیان  اظهار کرد: دختران مستعد و آینده‌دار تنیس روی‌میز استان قم به منظور رویارویی با حریفان شرکت کننده در پیکارهای قهرمانی رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان کشور هم اکنون مشغول تمرین زیر نظر کادر فنی خود هستند.
 
وی ادامه داد: با برنامه‌ریزی انجام شده از سوی فدراسیون تنیس روی‌میز میزبان دیدارهای نیم‌فصل دوره جدید مسابقات قهرمانی تنیس روی‌میز باشگاه‌های کشور در دو رده سنی نونهالان و نوجوانان بخش دختر هستیم و بهترین‌های استان را برای حضور در این مسابقات انتخاب کرده‌ایم.
 
رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: این مسابقات روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری یعنی 25 و 26 آذر ماه با حضور تیم‌ها و پینگ‌پنگ بازانی از استان‌های مختلف به میزبانی خانه تنیس روی‌میز مجموعه ورزشی شهدای هفتم‌تیر قم برگزار خواهد شد.
 
وی تصریح کرد: تجربیات زیادی در برگزاری رقابت‌های مختلف تنیس روی‌میز کشور داریم و امکانات بسیار خوبی در خانه پینگ‌پنگ قم برای میزبانی مطلوب و شایسته از تیم‌ها و نفرات شرکت کننده در این دوره از مسابقات دختران نونهال و نوجوان لیگ کشور داریم.
 
عموئیان اضافه کرد: حدود یک ماه قبل میزبان رقابت‌های تنیس روی‌میز قهرمانی دسته برتر رده سنی نوجوانان کشور بودیم که با حضور پیمان حسنی رئیس کمیته مسابقات فدراسیون و علیرضا حجازیان سرداور این مسابقات بین 16 بازیکن برتر رده سنی زیر 15 سال کشور به انجام رسید.
 
وی با بیان اینکه رقابت پینگ‌پنگ‌بازان حاضر در این رقابت‌ها در چهار گروه مقدماتی برگزار شد، ابراز کرد: مسابقات مرحله گروهی در حالی به انجام رسید که نفرات شرکت کننده در گروه‌های مختلف به میدان رفتند و سپس رقابت‌های مرحله دوم به شکل چهار گیم از هفت گیم برگزار شد.
 
رئیس هیأت تنیس روی‌میز استان قم افزود: مسابقات دسته برتر نوجوانان پسر کشور در حالی به میزبانی خانه تنیس روی‌میز قم برگزار شد در بین 16 نفر برتر کشور پویا وفایی به نمایندگی از پینگ‌پنگ قم در این دوره از مسابقات به مصاف حریفان خود رفت.
 
وی خاطرنشان کرد: هیأت تنیس روی‌میز استان قم طبق تقویم سال 1395 فدراسیون پینگ‌پنگ از آبان تا دی‌ ماه میزبانی پنج رویداد مهم این رشته ورزشی را با نظر فدراسیون در قالب مسابقات لیگ و پیکارهای تنیس روی‌میز قهرمانی کشور بر عهده گرفته است.
 
عموئیان در پایان اظهار کرد: میزبانی قم از این تعداد مسابقه رسمی تنیس روی‌میز کشور در هر دو بخش دختران و پسران انجام می‌شود و نمایندگان پینگ‌پنگ قم نیز در تمامی این رقابت‌ها با آمادگی بسیار مطلوب و انگیزه بالا به دنبال کسب عناوین برتر برابر حریفان خود قرار می‌گیرند و در یکی از این میزبانی‌ها روزهای پایانی هفته جاری از دختران رده‌های سنی نونهالان و نوجوانان حاضر در لیگ کشور میزبانی می‌کنیم و امیدوارم با نتایج خوبی برای تیم قم همراه باشد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار