اهواز؛

اجرای برنامه های هفته پژوهش در شادگان

معاون فرماندار شادگان گفت : ۳۰ برنامه متنوع به مناسبت هفته پژوهش در این شهرستان اجرا می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،نعمت اله آلبوغبیش، معاون فرماندار شادگان اظهار کرد: این برنامه ها به مناسبت هفته پژوهش (۲۱ تا ۲۷ آذرماه) با همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی و پیام نور، آموزش و پرورش، مرکز آموزش فنی و حرفه ای و حوزه های علمیه برادران و خواهران شادگان در سطح شهرستان اجرا می شود.

وی با تاکید بر اهمیت و ضرورت بسط فرهنگ عمومی و ارتقای کیفیت پژوهش، به بیان اهداف هفته پژوهش پرداخت و ادامه داد: شناسایی و توانمندسازی پژوهشگران و فناوران برتر، تجاری سازی یافته های پژوهشی و فناوری، فراهم کردن فضای همکاری بین پژوهشگران و فناوران، برقراری ارتباط بین مراکز صنعتی و خدماتی با پژوهشگران و نهادینه کردن فرهنگ پژوهشی و فناوری در سطح جامعه از جمله اهداف مهم و اساسی هفته پژوهش هستند.

معاون فرماندار شادگان با اشاره به شعار ملی هفته پژوهش «پژوهش تقاضا محور و تجاری سازی فناوری زیربنای اقتصاد مقاومتی» یادآور شد: پژوهش راه و روش اصلی و اساسی برای پیاده کردن و تحقق اقتصاد مقاومتی است.

آلبوغبیش در پایان مهمترین برنامه های اجرایی هفته پژوهش در شهرستان شادگان را عنوان و بر لزوم شرکت مسئولان در این مراسم تأکید کرد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.