مشهد،

حضور نماینده مشهد در همایش بین المللی علوم گوهر زابل

به منظور معرفی گوهرها و ارتباط و هم افزایی هر چه بیشتر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی گوهرسنگ ها نماینده دبیرخانه مشهد شهرجهانی گوهر سنگها در همایش بین المللی علوم گوهر دانشگاه زابل حضور پیدا کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، همایش بین المللی علوم گوهر از دانایی تا دارایی به مدت 2 روز با حضور استاندار سیستان و بلوچستان، معاون بنیاد ملی نخبگان کشور و پژوهشگران کشورهای ایران، افغانستان، آمریکا، آلمان، فرانسه و ایتالیا در دانشگاه زابل برگزار شده است.
این همایش با همکاری دانشگاه زابل، دانشگاه قندهار افغانستان، استانداری سیستان و بلوچستان، فرمانداری شهرستان ویژه زابل، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور، انجمن علمی باستان شناسی ایران و شرکت تحقیق و توسعه علوم گوهرشناسی برگزارشده است.
کنفرانس بین المللی علوم گوهر از دانایی تا دارایی با محوریت پتانسیل استان سیستان و بلوچستان  و بازار گوهر ایران  و منطقه با همکاری دانشگاه زابل و قندهار برگزار شد.
دبیرخانه مشهد شهر جهانی گوهرسنگ ها به منظور معرفی گوهرها  و ارتباط و هم افزایی هر چه بیشتر در زمینه های اقتصادی، اجتماعی ، فرهنگی  گوهرسنگ ها با دبیرخانه شهر جهانی و دست اندر کاران منطقه سیستان در این همایش حضور پیدا کرده است.
انتهای پیام//ح.م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار