ساری؛

تصویب 191 طرح پژوهشی در دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور

19 طرح پژوهشی در دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور تصویب شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،حق پناهی معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در همایش پژوهش محور  در ساری گفت: 191 طرح پژوهشی با اعتبار 3 میلیارد تومان در دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور تصویب شد و در ورت تامین اعتبار اجرا می شود.

وی با بیان اینکه تفاهم نامه همکاری با وزارت علوم، تحقیقات و فناوری آبان امسال امضا شد، افزود: بر اساس این تفاهم نامه مقرر شد همه دانشگاه های فنی و حرفه ای کشور تا سال آینده مجهز به مراکز رشد مهارتی شوند.

حق پناهی گفت: طبق این تفاهم نامه مراکز رشد مهارتی به پارک علم و فناوری متصل می شوند این اقدام سبب رشد و ارتقای سطح پژوهشی و افزایش شرکت های دانش بنیان می شود.

معاون پژوهشی دانشگاه فنی و حرفه ای کشور افزود: دانشگاه فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری نسبت به مراکز دیگر در کشور در جایگاه بالاتری قرار دارد و به همین دلیلاز دانشکده به دانشگاه تبدیل شده است.

امیر حیاتی رئیس دانشگاه فنی و حرفه ای امام محمد باقر(ع) ساری هم در این همایش گفت: تببین موضوعات پژوهشی و ارتقای جایگاه دانشگاه به منظور انتقال مهارت به جامعه از اهداف مهم این همایش یک روزه است.

وی افزود: 10 طرح پژوهشی امسال در این دانشگاه تصویب شد و در صورت تامین اعتبار اجرایی می شود.

حیاتی گفت: 3 هزار و 400 دانشجو در 7 رشته کارشناسی ناپیوسته و 15 رشته کاردانی در این دانشکده مشغول تحصیل هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.