حصارکی:مسابقات جهانی برای تکواندو تبدیل به تهدید شده است

کارشناس تکواندو گفت: با توجه به شرایطی که امروز تیم ملی تکواندو ما دارد می توان گفت که مسابقات جهانی پیشرو به یک تهدید برای تکواندو ایران تبدیل شده است.

حصارکی:مسابقات جهانی برای تکواندو تبدیل به تهدید شده استحمیدرضا حصارکی در گفتگو با خبرنگار حوزه کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: با توجه به شرایطی که امروز تیم ملی تکواندو ما دارد می توان گفت که مسابقات 2017 و آسیایی 2018 به یک تهدید برای تکواندو ایران تبدیل شده است مگر اینکه فدراسیون به فکر تغییر اساسی باشد.

وی ادامه داد :همان طور که رقابت های گرندپری زنگ خطر جدی برای تکواندو شد متاسفانه باخت تیم ملی در جام جهانی واقعیت تلخی رابرای ما مشخص کرد.

حصارکی افزود: برد بسیار ضعیفی مقابل روسیه ای داشتیم که حریف جدی به شمار نمی رفت و این برد نگرانی ها را جدی تر کرد. در حالی بازی دوم را با اختلاف فاحشی به کره جنوبی واگذار کردیم که در رقابت های جهانی 2011 در خاک این کشور به عنوان قهرمانی رسیدیم.

وی در ادامه عنوان کرد: اوج فاجعه زمانی یشتر شد که به تیم ترکیه با اختلاف 12 امتیاز واگذار کردیم تیمی که تنها یک ستاره دارد و باقری معتمد بارها سروت تزگول را در رقابت های مختلف شکست داد.

کارشناس تکواندو در ادامه بیان کرد: تا امروز در هر دوره از مسابقات جام جهانی جزو سه تیم برتربودیم و در مورد گروه مرگ باید گفت که تیم ایران به قدری سابقه درخشان دارد که باید حریفان تصور این را داشته باشند که هم گروهی با ایران سخت و دشوار است اما امروز تصور کادر فنی تیم ملی متفاوت بود.

وی در خصوص عملکرد تیم ملی ایران در گرندپری گفت: بعد از اتفاقات ریو در جامعه موجی از ناامیدی نسبت به تکواندو ایجاد شد و منتقدان نقدهای زیادی کردند.فدراسیون باید در حضور کارشناسان و منتقدان جلسات آسیب شناسی را برگزار می کرد تا امروز در باکو شاهد فاجعه تکواندو ایران نباشیم.

حصارکی در پایان خاطر نشان کرد: اگر فدراسیون از بعد مادی و معنوی تکواندوکاران و کادر فنی تیم ها را حمایت و از انتقاد ها استقبال کند دیگر شاهد افت تکواندو و مهاجرت ملی پوشان نخواهیم بود در غیر این صورت رشته تکواندو افت شدیدی خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار