دردسر مجری سابق "تخت گاز" به دلیل آموزش قاچاق انسان!+ تصاویر

"جرمی کلارکسون" به دلیل تهیه برنامه‌ای طنز با موضوع "نحوه قاچاق انسان در خودروهای لوکس" مورد انتقاد قرار گرفت.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از دیلی میل؛ "جرمی کلارکسون"، مجری سابق برنامه تخت گاز، در پی جدایی از شبکه تلویزیونی بی‌بی‌سی با برنامه "آمازون پرایم شو" همکاری کرد و به ساختن مستندهایی درباره خودرو پرداخت.

دردسر مجری سابق

کلارکسون در یکی از قسمت‌های برنامه "گرند تور" که این هفته پخش شد، بهترین روش ورود به انگلیس را برای پناهجویان غیرقانونی شرح داد. هرچند برنامه وی طنز بود؛ بسیاری از نهادهای مردمی و حامیان حقوق بشر کلارکسون را به شدت مورد انتقاد قرار دادند.

دردسر مجری سابق

کلارکسون به حاضران در استودیو گفت: بسیاری از پناهجویان برای ورود غیرقانونی به کشور از روش پنهان شدن در کامیون استفاده می‌کنند. این روش دیگر منسوخ شده و پلیس مرزی با دیدن کامیون بلافاصله به این فکر می‌اُفتد که حتما مهاجری درون قسمت بار مخفی شده است.

کلارکسون سپس یک مدل لوکس از خودروی آئودی را وارد استودیو کرد و گفت همکار من "ریچارد هموند" را در این خودرو پیدا کنید. 

دردسر مجری سابق

اندکی بعد "جیمز مِی"، دیگر همکار تلویزیونی کلارکسون، سپر عقب خودروی آئودی را جدا کرد و "هموند" در قسمت داخلی خودرو نمایان شد. 

دردسر مجری سابق

بسیاری از منتقدان کلارکسون معتقدند آموزش قاچاق انسان از سوی وی کاری غیرمسئولانه بود. علاوه بر این کلارکسون کرامت انسانی پناهجویانی را که به دلیل نجات جان خود و خانواده‌شان مجبور به مهاجرت غیرقانونی می‌شوند زیر پا گذاشته است.

دردسر مجری سابق

تیم جرمی کلارکسون حاضر به اظهار نظر درمورد انتقادات و یا ارائه توضیح در این باره نشده است.

دردسر مجری سابق


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار