کرمان؛

جشن بزرگ وحدت در قلعه گنج

همزمان با هفته وحدت و جشنهای میلاد نبی مکرم اسلام (ص)، ششمین همایش آیین برادری در شهرستان قلعه گنج برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، دراین همایش که حدود هزار نفر از سران طوایف ، فعالان و متنفذان شهرستانهای جنوبی کرمان به همراه استاندار و دیگر مسئولان ارشد استان حضور داشتند سخنرانان بر مستحکم بودن بنیانهای برادری میان پیروان مذاهب اهل تشیع و تشنن در استان کرمان تاکید کرده و گفتند باید مراقب باشیم دشمنان در نقشه های تفرقه افکنانه ای که به منظور ضربه زدن به دین و کشور طراحی کرده اند موفق نشوند.

دراین همایش آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت جنوب شرق کشور هم گفت: اسلام عملی آن است که حضرت محمد (ص) در عمل آن را پیاده و به رافت و وحدت میان مومنان و کفر آنها به طاغوت توصیه میکردند.

نماینده مقام معظم رهبری در امور اهل سنت جنوبشرق کشور با اشاره به اینکه تفرقه بین مسلمانان به صلاح جهان اسلام نیست گفت : گروههایی تحت حمایت کفار و مستکبران به دنبال انهدام جامعه اسلامی هستند از جمله داعش که به رغم آنکه از اسلام دم می زند حتی یک گلوله هم به طرف اسرائیل شلیک نکرده و تنها زندگی مسلمانان را خراب و جان فرزندان آنها را گرفته است.

آیت الله سلیمانی گفت: تنها با وحدت و اتحاد میتوان از امت اسلامی دربرابر دشمنان اسلام دفاع و توطئه گروههایی مثل داعش را خنثی کرد .

همچنین در این آیین حجت الاسلام علی فقیهی به عنوان نماینده نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت در استان کرمان معرفی و از خدمات سید محمد طباطبایی قدردانی شد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: وحدت ، قلعه گنج ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار