ساری،

فعالیت 3 هزار دانشجو در زمینه اقتصاد مقاومتی

3 هزار دانشجو در زمینه اقتصاد مقاومتی خدمت رسانی کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، شهرام نوری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه گروه های جهادی در عرصه های مختلف خدمت رسانی های زیادی انجام دادند، گفت: بیش از 3 هزار نفر از دانشجویان در 6 ماهه اول سال در 4 عرصه فرهنگی و آموزشی، عمرانی، بهداشت و درمان و اقتصاد مقاومتی خدمت رسانی کردند.

وی افزود: 148 گروه برای فعالیت های فرهنگی و آموزشی و 75 گروه جهت حضور در عرصه های عمرانی در مناطق محروم استان و خارج از استان حضور یافتند.

نوری با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 300 نفر از دانشجویان خواهر و برادر در اردوهای جهادی حضور داشتند ، گفت: این آمار در پایان شهریور ماه به بیش از هزار و 200 نفر رسید که رشد 4 برابری حضور دانشجویان جهادی را نشان می دهد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران با بیان اینکه در عرصه های عمرانی 8 خانه محروم و 5 طرح آبرسانی انجام شد، افزود: تعمیر و مرمت حسینیه ها و تکایا و ساخت و تعمیر سرویس بهداشتی و حمام عمومی از دیگر برنامه های عمرانی دانشجویان جهادی در مناطق محروم است.

نوری عرصه اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی را مهمترین برنامه دانشجویان جهادی دانست و گفت: دانشجویان جهادی با آموزش و ترویج در حوزه های پرورش مرغ محلی، گیاهان دارویی، خیاطی، قالی بافی، رایانه و کشاورزی اقدام به ایجاد بسترهای اشتغال زایی در مناطق محروم شدند.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه های مازندران حضور تمامی این افراد را داوطلبانه دانست و افزود: اولویت گروه های جهادی بحث اقتصاد مقاومتی و ساخت خانه محروم خواهد بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار