علیخانی:حریف قدرتمندی را شکست دادیم/ ارنج دانشگاه آزاد قابل پیش بینی نیست

پاسور ملی‌پوش تیم والیبال بانک سرمایه گفت: در دیدار با دانشگاه آزاد کار سختی داشتیم و تیم قدرتمندی را شکست دادیم.

علیخانی:حریف قدرتمندی را شکست دادیم/ ارنج دانشگاه آزاد قابل پیش بینی نیستشبنم علیخانی در گفت‌وگو با  خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  با اشاره به پیروزی تیمش در هفته سوم سوپر لیگ والیبال بانوان اظهار داشت: نمایش نسبتاً خوبی در این دیدار داشتیم و به اعتقاد من در ست‌های سوم و چهارم توانستیم عملکرد بهتری ارائه دهیم.
وی ادامه داد: اگر در ست دوم اشتباهات فردی را کاهش می‌دادیم می‌توانستیم 3 بر صفر برنده باشیم. متاسفانه خود من هم در ست دوم اشتباهاتی داشتم و به همین دلیل این ست را به حریف واگذار کردیم.
علیخانی با بیان این مطلب که تیم دانشگاه آزاد از چند مهره ملی‌پوش بهره‌مند است اظهار داشت: از ابتدا می‌دانستیم باید با تمام توان مقابل دانشگاه صف‌آرایی کنیم. در واقع این دیدار سنگین‌ترین دیدار ما از ابتدای لیگ بود.
پاسور بانک سرمایه ادامه داد: خیلی از بازیکنان دانشگاه آزاد در چند پست مختلف می‌توانند بازی کنند و این موضوع سبب می‌شود نتوان پیش بینی درستی از ارنج این تیم داشت. به همین دلیل آنالیز این تیم کار راحتی نیست.
علیخانی خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالم که توانستیم از این آزمون سخت سربلند خارج شویم. ما با این پیروزی در صدر جدول باقی ماندیم و به دنبال ادامه دادن این روند هستیم.
این پاسور ملی‌پوش درمورد برگزاری اردوی تیم ملی بانوان گفت: من به دلیل برخی مشکلات شخصی پس از صحبت با میرسپاسی، افشاردوست و مایدا در تمرینات حضور پیدا نکردم. روز آخر به اردو پیوستم که به دلیل به تعویق افتادن مسابقات تمرینات ما در همان روز لغو شد.
علیخانی در پایان گفت: پس از مشخص شدن میزبان مسابقات بار دیگر اردوی تیم ملی تشکیل می‌شود و من تلاش می‌کنم از روز ابتدایی در خدمت تیم ملی کشورم باشم.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار