قم؛

آغاز به کار جشنواره قرآنی مدهامتان

جشنواره قرآنی مدهامتان با رقابت بیش از ۳۰۰فعال قرآنی در مجتمع یاوران مهدی(عج) آغازبه کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور ظهر امروز در حاشیه آغاز مسابقات قرآنی مدهامتان با اشاره به برگزاری این مسابقات در پنج رشته گفت: این مسابقات در رشته‌های قرائت، ترتیل، حفظ 20 جزء، اذان و حفظ کل قرآن کریم با حضور 300 نفر در مرحله نهایی برگزار می‌شود.

طاهریان با بیان اینکه در این مسابقات شاهد حضور 30 نفر از بانوان در رشته حفظ کل و همچنین حضور 28 نفر در رشته قرائت قرآن مجید هستیم، افزود: در بخش برادران نیز در رشته تفسیر 55 نفر، در رشته حفظ 20 جزء 21 نفر، در رشته ترتیل 32 نفر، در رشته قرائت 47 نفر و در رشته حفظ قرآن کریم 33 نفر شرکت کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: بخش تفسیر این مسابقات ویژه ائمه جماعات برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و هنری ستاد عالی کانون‌های مساجد کشور با اشاره به بخش داوری مسابقات مدهامتان گفت: در بخش تفسیر علی‌اصغر قرائتی، سید حسن هاشمی و حجت‌الاسلام حسین صفری و در بخش خواهران خانم‌ها جمالی، کریم‌زاده، خان‌بابا، صریح‌نژاد و صالحی داوری این مسابقات را بر عهده‌ دارند.

وی عنوان کرد: داوری رشته ترتیل و قرائت در بخش آقایان توسط اخوان‌اقدم، عباسی و لطفی‌نیا، ستوده‌نیا، داوری رشته حفظ آقایان توسط امام‌جمعه، آقایی، پرهیزکار، دولتی، دغاغله و ربیعیان و داوری رشته اذان آقایان توسط ابوالقاسمی، ملکشاهی، سعیدیان و شریف داوری خواهد شد.

مراسم اختتامیه یازدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان همزمان با سالروز ولادت حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق(ع) در شهر مقدس قم برگزار شده و از نفرات برتر این مسابقات تجلیل به عمل می‌آید.

انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار