شیخ احمد حسون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه تهران:

تنها حرکت ما به سمت آزادی و نجات قدس است

مفتی اعظم سوریه گفت: بنابر فرمایش حضرت امام(ره)، تنها حرکت ما به سمت آزادی و نجات قدس است.

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، شیخ احمد حسون مفتی اعظم سوریه، در پیش خطبه‌‎های نماز جمعه تهران با اشاره به آزادسازی حلب اظهار داشت: به همه مادران ایران درود می‌فرستم که ثابت کردند خون همه مسلمانان، جوانان و هدف آن‌ها یکی است و در جهت سربلندی مسلمانان قدم برمی‌دارند.

وی با اشاره به سخنان حضرت سلمان مبنی بر اینکه من فرزند اسلام هستم گفت: بنابر این گفته، حضرت رسول(ص) فرمودند سلمان از ماست. هر کدام از ما فرزند اسلام هستیم؛ هر فردی خود را فرزند اسلام بداند، فرزند اهل بیت هم خواهد بود. 

مفتی اعظم سوریه، در ادامه با اشاره به پیروزی‌های جبهه مقاومت سوریه، لبنان و غزه اظهار داشت: بنابر فرمایش حضرت امام(ره)، تنها حرکت ما به سمت آزادی و نجات قدس است. 

وی با بیان اینکه مردم مسلمان و همه مردم جهان به ایران احترام گذاشته و خواسته‌هایش را اجرا می‌کنند گفت: هنگامی که پشت امام(ره) و خواسته‌های ایشان حرکت کنید، بدانید که شما همه علم را فرا خواهید گرفت.

مفتی اعظم سوریه در ادامه با اشاره به موضوع شهدای فاجعه منا گفت: شهدای منا، قربانیان اسلام بودند که به سوی آسمان حرکت کردند. ما برای سربلندی اسلام شهید می‌دهیم.

وی افزود: به اسم اسلام، کشورهای عربی و بشار اسد رهبر سوریه و به اسم مادران شهید سوریه، از شما تشکر می‌کنم. از خداوند خواستاریم که پاداش شما را برای این حرکت بدهد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار