"روزبهانی" غایب بزرگ مسابقات قهرمانی کشور بوکس

مسابقات قهرمانی بوکس کشور از روز گذشته در غیاب احسان روز بهانی آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی کشور بزرگسالان 26 آذرماه به میزبانی سیستان و بلوچستان با حضور 160 بوکسور از سراسر کشور آغاز شد .در نخستین روز این رقابت‌ها 54 بوکسور در قالب 27 مبارزه بر روی رینگ به رقابت پرداختند و نفرات برتر به مرحله بعد راه یافتند.

نفرات انتخابی از رقابت های قهرمانی کشور به اردوی تیم ملی بزرگسالان که از 10 دیماه با هدایت سر مربی کوبایی (گزینه سرمربیگری تیم ملی بوکس کشورمان )راه می یابند. 

بوکسورهایی که در رقابت‌های قهرمانی کشور حاضر نشدند به اردوی تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان دعوت نخواهند شد و اگر تصمیم به حضور در اردوها داشته باشند باید از فیلترهای مورد نظر فدراسیون عبور کنند.

در این میان جای خالی تنها ملی پوش المپیکی بوکس ایران در مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی خالی است.

روح اله حسینی نایب رییس فدراسیون بوکس در خصوص غیبت احسان در مسابقات قهرمانی کشور گفت: از غیبت احسان در این رقابت ها اطلاعی ندارم و ترجیح می دهم در این خصوص هیچ گونه اظهار نظری نداشته باشم. ما موضوعات مهمتری از حضور یا عدم حضور احسان داریم و باید به مسائل تیم ملی و حضور پرقدرت ملی پوشان در رقابت های بین المللی بپردازیم.

نایب رئیس فدراسیون بوکس در مورد استفاده فدراسیون از مربیان کوبایی اظهار داشت: یکی از این مربیان قرار بود چهارشنبه گذرنامه خود را به سفارت ایران بدهد تا کارهای مربوط به سفرش انجام شود. اگر مشکلی پیش نیاید احتمالا تا قبل از 10 دی به ایران سفر می کند. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار