اردبیل؛

تجلیل از قهرمان کیک بوکسینگ جهان در پل معلق مشگین شهر

مدیر عامل شرکت مکان شهر ابرار مراسم تجلیل از قهرمان کیک بوکسینگ جهان و دارنده مدال طلای مسابقات 2016 ایتالیا در تالار پل معلق برگزار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ حسین عباسی‌نیا با اشاره به اینکه علی فرج‌زاده قهرمان کیک بوکسینگ جهان افتخاری بزرگ برای ملت ایران است، افزود: این ورزشکار و قهرمان یک سرمایه بزرگ برای ما بوده و توانسته نام شهرستان مشگین‌شهر و ایران را در عرصه‌های ملی و بین‌المللی بارها به گوش همگان برساند.

وی با اشاره به اینکه ورزشکاران نقش بسیار مهمی در به اهتزاز درآوردن پرچم ایران اسلامی در کشورهای بیگانه دارند، گفت: از اینکه امروز قهرمانی از دیار مشگین‌شهر توانسته افتخارات بین‌المللی برای منطقه کسب کند بسیار خوشحال هستیم و به وی افتخار می‌کنیم.

عباسی نیا افزود: مجموعه گردشگری نور سبلان و طولانی‌ترین پل معلق خاورمیانه آماده حمایت همه‌جانبه از ورزشکاران و قهرمانان مشگین‌شهر، استان اردبیل و کشور ایران اسلامی است چرا که توسعه و پیشرفت ورزش در کنار بخش گردشگری یک اولویت اساسی بوده که در این زمینه مجموعه گردشگری نور سبلان برنامه‌ریزی منسجمی پیش‌بینی کرده است.

وی با بیان اینکه تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان ملی رسالتی بسیار خطیر و عظیم برای ماست، افزود: از اینکه امروز توانسته‌ایم مراسمی در شان جایگاه یک قهرمان ملی تدارک ببینیم بسیار خوشحال هستم و از این بابت به مردم مشگین‌شهر تبریک می‌گوییم.

علی فرج‌زاده یکی از کیک بوکسینگ‌کارهای مطرح کشور است که متولد سال 1364 در شهرستان مشگین‌شهر بوده و در طول سالهای متمادی افتخارات زیادی با فعالیت در رشته‌های ورزشی ووشو، کونگ‌فو و در نهایت کیک بوکسینگ برای کشور و دیار مادری خود شهرستان مشگین‌شهر کسب کرده است.

این ورزشکار برای نخستین بار در سال 83 در ووشو موفق به کسب کمربند طلایی کشور شد و پس از آن نیز افتخارات زیادی در زمینه ملی و بین‌المللی برای ورزش ایران به ارمغان آورده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار