برنامه‌های شبکه‌های سیما در یلدای ایرانی/ از حضور اکبر عبدی تا گفتگوی سینمایی فردوسی‌پور با شهاب حسینی

امسال هم شبکه‌های مختلف سیما برنامه های متنوعی را برای پخش در شب یلدا ۹۵ آماده کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بارش برف و سوز سرما از اواخر پاییز، یلدای امسال را پربارتر از سالهای پیش کرده و رسانه ملی هم به تبعیت از آن با دستی پر در طولانی ترین شب سال مهمان خانه های مردم می شود.

برنامه‌سازان شبکه یک سیما با اجرای سید علی ضیاء تا آغاز سری جدید برنامه تلویزیونی «خندوانه» با اجرای رامبد جوان، تلویزیون را برای شب یلدا آماده می‌کنند. همچنین دی ماه امسال فرزاد حسنی با برنامه «حرف تو برف» با حضور هنرمندان و چهره‌های مطرح کشور به روی آنتن می رود.
 

علی ضیاء «مثبت یک» را به شب یلدا می‌رساند


سیدعلی ضیاء با اجرای ویژه برنامه «مثبت یک» مخاطبان را در حوزه موسیقی غافلگیر خواهد کرد. وی همچنین با مهدی مهدوی کیا، برادر او و لیلا رجبی ورزشکار پرتاب وزنه گفتگو می کند.

«مثبت یک» در باغ ایرانی اجرا شده و قرار است خواننده‌ای که تا به حال نه در تلویزیون بوده و نه تیتراژ برنامه ای را خوانده، در «مثبت یک» حضور پیدا کند.

این برنامه سه شنبه 30 آذر ساعت 23 روی آنتن شبکه یک سیما می رود.

در بلندترین شب سال، شبکه یک سیما با ویژه برنامه شاد و مفرح «مثبت یک» لحظات خوش و به یاد ماندنی را برای شب نشینان یلدا فراهم می کند.

 
جشن یلدا با برنامه «عصر خانواده»

امسال برنامه تلویزیونی «عصر خانواده» با ویژه برنامه خود به مناسبت شب یلدا از ساعت 23:15 دقیقه تا یک بامداد به روی آنتن می رود.

این ویژه برنامه با حضور امیر جعفری و ریما رامین فر، فرهاد آییش و مائده طهماسبی، امین زندگانی و الیکا عبدالرزاقی و دیگر هنرمندان حوزه سینما و موسیقی میزبان اقوام مختلف ایرانی شده و از آداب و رسوم مراکز استانها می گوید.

ویژه برنامه شب یلدا با بخش‌‌های مختلفی چون؛ حافظ‌خوانی و برگزاری مراسم شب یلدا دورهمی خانواده های ایرانی را با اجرای سونیا پوریامین و محمود رضا قدیریان به نمایش می گذارد.
 

«حرف تو برف» با فرزاد حسنی یلدا را جشن می‌گیرد


«حرف تو برف» عنوان برنامه ای است که در سال جاری با اجرای فرزاد حسنی و تهیه‌کنندگی مصطفی شریفی به عنوان ویژه برنامه‌ شب یلدا به روی آنتن شبکه سوم سیما می‌رود.

پخش این برنامه از میلاد حضرت رسول اکرم (ص) و امام جعفر صادق (ع) با حضور هنرمندان در حوزه بازیگری و خوانندگی و همچنین میهمانان ویژه از حوزه های مختلف، آغاز شده و با اجرای زنده خوانندگان، بخش های گزارشی و میان برنامه های طنز در جدول پخش این شبکه قرار گرفت.

ویژه برنامه «حرف تو برف» سه شنبه 30 آذر بعد از خبر شبانگاهی به صورت زنده از شبکه سه سیما پخش می شود.


نود با شهاب حسینی شگفتانه سیما می شود

عادل فردوسی‌پور طبق روال هرساله خود که با یکی از ستاره های مطرح کشوری گفتگو می کند، امسال در ویژه برنامه نود با نگاهی به سینما، سراغ شهاب حسینی بازیگر سینما و تلویزیون رفته است و به گفتگو با او می پردازد.

این برنامه دوشنبه  29 آذر ماه ساعت 22:15 دقیقه به روی آنتن شبکه سه خواهد رفت.
 

محمد صالح اعلا چراغ یلدای شبکه چهار را روشن می کند

امسال چراغ دورهمی شب یلدا در شبکه چهار را محمد صالح اعلاء با برنامه تلویزیونی «چشم شب روشن» روشن کرده و میزبان لوریس چکناواریان رهبر ارکستر موسیقی خواهد بود.

این برنامه به صورت ویژه برنامه شب یلدا 30 آذر ساعت 23 به تهیه کنندگی امیر قمیشی به روی می رود و رضا مهدوی به عنوان کارشناس مجری با لوریس چکناواریان گفتگو خواهد کرد.

همچنین در این برنامه مرتضی امیری اسفندقه و علیرضا بدیع بخش شعر و ترانه، صفاری‌نیا و علیپور بخش روانشناسی مثبت، محیط طباطبایی بخش فرهنگ عامه، رشید کاکاوند حوزه ادبیات و احمد عربانی بخش طنز و کاریکاتور را برگزار می‌کنند.
 
«ناردونه» با اجرای احسان کرمی روی آنتن خواهد رفت

این برنامه با اجرای احسان کرمی به مدت 180 دقیقه به صورت زنده از شبکه تهران پخش خواهد شد و قرار است، میزبان چهره‌های شاخصی در حوزه سینما و تلویزیون، موسیقی و ورزش باشد. 

گروه تولیدی ویژه برنامه ناردونه با پخش برنامه خود در طولانی ترین شب سال میزبان اکبر عبدی و دیگر هنرمندان سینما و خواننده های محبوب و جوان این روز های کشور می شود.

همچنین پرسپولیسی‌های پایتخت می‌توانند گفتگوی احسان کرمی را با یکی از چهره‌ای مورد علاقه تیم خود تماشا کنند.

گفتنی است؛ «ناردونه» ساعت 20 از شبکه پنج به مدت 180 دقیقه روی آنتن می‌رود.  


شبکه نسیم با «خندوانه» می‌آید

امسال شبکه نسیم با پخش سری جدید برنامه رامبد جوان در شب یلدا مهمان خانه‌ها می‌شود.  حندوانه  یلدا را جشن می‌گیرد و از یکم دی ماه با همان سبک و سیاق همیشگی هر شب از ساعت 22 به روی آنتن خواهد رفت.




انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۲ ۲۹ آذر ۱۳۹۵
فقط جناب خان
آخرین اخبار