زنجان؛

اجرای طرح نظارتی ویژه شب یلدا در زنجان

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان از نظارتی ویژه شی یلدا در زنجان خبر داد.

مرتضی ممیزی مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ گفت:به مناسبت فرارسیدن شب یلدا سازمان تعزیرات حکومتی طرح نظارتی ویژه شب یلدارا در زنجان اجرایی می کند .

وی با تأکید براینکه این طرح در سراسر کشور اجرا می شود افزود : حسب ابلاغ دستورالعمل جدید از سوی سازمان تعزیرات حکومتی درخصوص درپیش رو بودن شب یلدا و افزایش احتمالی درخواست تقاضای خرید میوه،آجیل،خشکبار و تره بار از سوی شهروندان محترم،به منظور پیشگیری از ارتکاب تخلفات صنفی بخصوص گرانفروشی ،طرح نظارتی ویژه با محوریت تعزیرات حکومتی در سراسر کشور و همچنین استان زنجان به مرحله اجرا می رسد.

ممیزی خاطر نشان کرد: در استان زنجان با هماهنگی های صورت گرفته و تصمیمات اخذ شده در جلسات اداره کل تعزیرات حکومتی،گشت های مشترک سیار با حضور روسای شعب تعزیرات حکومتی و بازرسین سازمانهای مربوطه فعال شده و از فروشندگان آجیل و خشکبار،میوه و تره بار بصورت سرزده بازرسی بعمل می آورند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان زنجان اعلام کرد: شهروندان محترم می توانند درصورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی از جمله گرانفروشی،عدم صدور فاکتور و ... مراتب را به اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت و معدن و تجارت گزارش داده و یا با حضور در اداره کل تعزیرات حکومتی استان و ادارات تابعه در شهرستان های ابهر و خدابنده نسبت به تکمیل فرم شکوائیه اقدام نمایند.

ممیزی افزود:پرونده های وارده در این بخش بصورت خارج از  نوبت رسیدگی خواهد شد و اقدامات صورت پذیرفته در راستای اجرای این طرح از طریق رسانه های سطح استان به اطلاع شهروندان محترم خواهد رسید.

انتهای پیام /ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.