همدان؛

مسأله کارتن‌خواب‌ها دغدغه مسئولان و شهروندان است

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: مسأله کارتن‌خواب‌ها دغدغه مسئولان و شهروندان است.

مسأله کارتن‌خواب‌ها دغدغه مسئولان و شهروندان استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، مهرداد نادری‌فر در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان با بیان اینکه خدماتی که شهرداری همدان در گرمخانه ارائه می‌کند فراتر از انتظار است، گفت: حضور معتادان و متکدیان در سطح شهر نسبت به سال‌های گذشته کاهش یافته است.

وی عنوان کرد: با فعالیت شبانه‌روزی گروه جمع‌آوری متکدیان شهرداری، خوشبختانه امروز در بافت مرکزی شهر و بلوارها شاهد حضور معتادان نیستیم و اگر هم چنین چیزی وجود داشته باشد به ندرت اتفاق می‌افتد.

نادری فر به راه‌اندازی مجتمع اردوگاهی در شهر همدان توسط شهرداری اشاره و عنوان کرد: نباید زحمات شورا و شهرداری همدان در این زمینه را نادیده گرفته شود.

این مسئول مسئله کارتن‌خواب‌ها را دغدغه مسئولان و شهروندان دانست و عنوان کرد: وظیفه هر انسانی است که همنوع خود را یاری کند و به همین منظور تشکل‌های خیریه‌ای در شهر همدان شکل گرفته‌ تا نشان دهند مردم همدان به شعار بشردوستانه خود پایبندند.

وی از فعالیت ۲۰ تشکل در حوزه کمک به نیازمندان و ۲۷ مؤسسه خیریه در حوزه سلامت در همدان خبر داد و گفت: معتادان متجاهر در مرکز ماده ۱۶ جمع‌آوری می‌شوند.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان از وجود دو محل نگهداری زنان با انواع امکانات و خدمات بهداشتی، درمانی و مشاوره‌ای بدون هیچ محدودیتی در شهر همدان خبر داد و اضافه کرد: فرصت و امکانات فراهم شده اما وقتی معتادان استقبال نکنند نمی‌توان کار دیگری کرد.

نادری‌فر با تأکید بر لزوم برخورد با قاچاقچیان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر ادامه داد: ما به کمک همه مردم دلسوز نیاز داریم و باید زمینه‌ای برای پیگیری و بیان دغدغه خاطر مردم فراهم کنیم.

انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار