گلایه "امید حاجیلی" از "رامبد جوان" / وقتی خندوانه کلاس درس خواننده پاپ شد+فیلم

خواننده پاپ شب گذشته با حضور در «خندوانه» لحظه های شادی را ایجاد کرد.

به گزارش خبرنگارحوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ برنامه «خندوانه» شب گذشته ميزبان اميد حاجيلی خواننده پاپ كشور بود.

رامبد جوان در ابتدای برنامه با پرسيدن سوالی درباره اسم عجيب ''حاجيلی تو'' گفتگوی خود را با اين خواننده آغاز كرد.

حاجيلی با اشاره به عشق و علاقه خود به موزيك آمريكای جنوبی گفت: اين اسم به خيلی سال پيش برمی گردد كه به مرور زمان، خواندن حاجيلی تو در آهنگ هايم وصف و گسترش يافت. بعدها متوجه شدم "حاجيلی تو" به اصطلاح زبان ايتاليايی حاجيلی كوچك معنا دارد.

وي در خصوص تدريس خود در دانشگاه اظهار داشت: استاد اهل دلی هستم و با شاگردانم در خصوص اجرای صحنه نيز كار ميكنم، به طوری كه آنها روی صحنه ساز ميزنند و من ايرادهايشان را می گيرم همچنین کلاس ترومپت هم دارم.
 
پس از این صحبت ها، رامبد جوان از امید حاجیلی خواست «خندوانه» را به کلاس درس تبدیل کند.

حاجیلی با توجه به شیطنت هایی که جوان داشت به او گفت: تو دانشجوی خوبی نیستی و فضای شادی را در برنامه ایجاد کرد.

جوان در طی برنامه با خواندن چند جمله ثقیل ادبی از حاجیلی خواست تا با قطعه ای موسیقیایی آن را به اجرا در آورد. این خواننده نیز با هوش و ذکاوت خود با همراهی تماشاگران داخل استودیو، قطعه موسیقی را ابداع کرده و جمله ها را شعرگونه به  اجرا درآورد.

حاجیلی در پاسخ به رامبد جوان در خصوص بازی ایران و استرالیا عنوان کرد: من بازی را با استرس دیدم اما استرس من از اين بابت بود که معلم فیزیک قرار بود به منزل  ما بیاید. انتظار برای آمدن معلم و هيجان بازی باعث ايجاد اضطراب در من شده بود. اما پس از پايان بازی، با تماس معلم كه در ترافيك مانده بود، خوشحاليم دو چندان شد.

جوان درباره اینکه حاجیلی در خلوت خود چه آهنگی را میخواند سوال کرد و او در پاسخ گفت: آهنگ های خودم را زمزمه میکنم، بیشتر دنبال خلق کردن هستم، حتی آهنگ های خواننده های دیگر را در ماشین گوش میکنم. مدل آهنگ گوش کردن ما خیلی متفاوت است و مثل نقاش می ماند که در یک نمایشگاه به دیدن آثار می رود و تخصصی نگاه میکند.

در ادامه برنامه، جوان از حاجیلی درخواست کرد که آهنگی را اجرا کند، كه در خلال آن گلایه خواننده پاپ شروع شد؛ ما چند ساله همدیگر را میشناسیم؟ و چند سال است «خندوانه» را اجرا میکنی؟

رامبد جوان گفت: چهار فصله «خندوانه» را میسازم و تاكنون حدود ۴۳۵برنامه ساختیم.

حاجیلی با بيان گلايه خود گفت: من سالهاست اجرای كنسرت دارم اما تا كنون در هيچ يك از كنسرت هايم حضور نداشته ای.

جوان در واکنش به این موضوع با خنده گفت: غلط کردم، امیدجانم من تو را خیلی دوست دارم و اولین کنسرتی که داشته باشی از صبح میام هر کاری داشته باشی انجام میدهم.

در بخش دیگر برنامه امید حاجیلی آهنگی را اجرا کرد.

در ضمن حاجیلی به درخواست رامبد جوان درباره اینکه چه کاری برای خوشحالی بقیه افراد انجام می دهد، گفت: كنسرتي را بدون هيچ هزينه ای براي بچه های بی سرپرست و خانواده هايشان اجرا می كنم و از تو میخواهم در این امر همراهیم کنی.

در پایان حاجیلی آرزوی خود را اینگونه بیان کرد: آرزوی سلامتی برای همه مردم دارم و این مهمترین آرزویی است که برای خودم، خانواده و همه کسانی است که دوستشان دارم. آرزوی شخصی خودم این است که سایه پدر و مادرم بالای سرم باشد و از همه کسانی که منو حمایت می کنند، تشکر می کنم.

گزارش از  الهام قبادی

برای دیدن فیلم اینجا کلیک کنید


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار