عالیشاه خطاب به هواداران: پس از اتمام سربازی برمی‌گردم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس برای انجام خدمت مقدس سربازی برای مدتی از این تیم خداحافظی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه ورزشکاران در فضای مجازی گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امید عالیشاه بازیکن تیم پرسپولیس پس از سه سال همراهی این تیم، قرار است نیم‌فصل دوم لیگ امسال را برای گذراندن خدمت سربازی در تیم تراکتورسازی تبریز توپ بزند. او به این بهانه در اینستاگرام پیامی منتشر کرد و ضمن تشکر از هواداران قول داد که مجدداً به تیم محبوبش بازگردد. عالیشاه اینگونه نوشت:

"بايد بگويم كه بازيكن نمي تواند تعيين كند محل خدمتش كجا باشد.مگر كسي كه سرباز مي شود يگان محل خدمتش را خودش مشخص مي كند؟
از هوادارانی که اینروزها حامی ام بوده و شرایط را درک کرده اند بی نهایت سپاسگزارم.بی اغراق و افراط باید بگویم هر چه دارم از هواداران و حمایت هایشان دارم.انها ما را در شرایط سخت حمایت کردند و زمینه ساز پیشرفت ما شدند.شاید بود برخی بازی ها که در سطح انتظارشان نبودم اما حمایت شان به من انرژی و روحیه داد تا جبران کنم.هوادار به گردن ما حق دارد.اگر هواداری از من رنجیده خاطر است فقط بداند که شرایط خاصی داشته ام.بداند که کم نگذاشتم.بهرحال اینروزها فضای مجازی پرتنش و حاشیه است.هر هواداری دیدگاهی دارد اما فقط بگویم ذره ای از عشق من به پرسپولیس کم نخواهد شد.

من با تیم قرارداد دارم و باید پس از اتمام سربازی به تیم پرسپولیس بازگردم.امیدوارم بتوانم در بازگشت مجدد دینم را ادا کنم . امیدوارم که همه هواداران عزیز با جمع بندی همه مسایل قضاوت کرده و تحت تاثیر برخی تحرکات و خط و خطوط قرار نگیرند.

روزهاي خوبم در پرسپوليس را فراموش نكرده و نمي كنم.اظهارات افراد هم به رغم اینکه تحملش برایم سخت باشد محترم است و از همه عزيزاني كه برايم زحمت كشيده اند ممنونم.در پایان این را بگویم از برخی اظهارنظرهای بزرگترها دل شکسته ام اما عشق به پرسپولیس همیشه با من است و هوادار هم هر چه بگوید با جان و دل خریدارم.
يا على".

قفغق


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار