کشف قبیله ای ناشناخته در آمازون+تصاویر

در دنیای امروز که فناوری های اطلاعات و راه های مدرن حمل و نقل سراسر جهان را به هم متصل کرده هنوز هستند قبیله هایی که دور از دنیای مدرن مانند انسان های قرن ها قبل زندگی می کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛یک عکاس حرفه ای به نام ریکاردو استاکرد، سوار بر هلیکوپتر بر فراز جنگل های آمازون برای عکسبرداری از طبیعت پرواز کرده و به طور ناگهانی با یک قبیله بدوی در نزدیکی مرزهای کشور پرو مواجه شده که به شیوه انسان های قرن ها پیش زندگی می کردند و با نزدیک شدن هلیکوپتر به خیال دیدن یک حیوان پرنده مهاجم اقدام به تیر اندازی با کمان به سوی عکاس و تیم همراهش کرده اند.

مردم قبیله ای که برای اولین بار انسان می بینند+تصاویر

آنها در خانه هایی از جنس برگ درختان زندگی می کردند و تمام بدن خود را به رنگهای مختلف زرد و قرمز رنگ آمیزی کرده اند.

کارشناسان اعلام کرده اند این قبیله نخستین بار در سال 2008 و 2010 شناسایی شده است به نظرمی رسد آنها دارای حالت چادرنشینی هستند و مکان زندگی خود را تغییر داده اند.

مردم قبیله ای که برای اولین بار انسان می بینند+تصاویر

کارشناسان انسان شناسی اعتقاد دارند این قبیله مانند انسان های 29 هزار سال پیش زندگی می کنند و کاملا از تمدن پیشرفته دنیا بی اطلاع هستند.

غذای این قبیله انواع دانه های گیاهی، میوه و گوشت شکار است و در کنار خانه ها مقادیر زیادی از موز دیده می شود.

کارشناسان اعتقاد دارند اعضای این قبیله در حدود 100 نفر است که می تواند تا 300 نفر نیز  که در عمق جنگل ها به صورت بدوی زندگی می کنند افزایش یابد.

مردم قبیله ای که برای اولین بار انسان می بینند+تصاویر

هنوز اطلاع دقیقی درباره اینکه آنها به چه زبانی صحبت می کنند در دست نیست اما  کارشناسان امیدوار هستند بتوانند در آینده با آنها ارتباط برقرار کنند.

منبع:Dailymail

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار