به علت باز نشدن درب کمیسیون امنیت ملی؛

جلسه بازبینی اظهارات وزیر خارجه کنسل شد/کریمی‌قدوسی: نوار حرف‌های ظریف را پخش می‌کنم

جلسه بازبینی اظهارات ظریف با حضور چند تن از نمایندگان و اصحاب رسانه به دلیل بسته بودن در کمیسیون کنسل شد.

جلسه بازبینی اظهارات وزیر خارجه کنسل شد/کریمی قدوسی: نوار حرف‌های ظریف را پخش می‌کنم
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه بازبینی اظهارات محمد جواد ظریف که قرار بود امروز با حضور چند تن از نمایندگان و اصحاب رسانه در کمیسیون امنیت ملی برگزار شود به دلیل بسته بودن درب این کمیسیون کنسل شد.

لازم به ذکر است در جریان این نشست خبرنگاران و چند تن از نمایندگان ابتدا در اتاق کمیته فرعی کمیسیون امنیت ملی مستقر شدند اما در ادامه هر گونه تلاش برای باز شدن درب کمیسیون امنیت ملی به دلیل عدم دستور لازم برای برگزاری این جلسه به جایی نرسید.

سرانجام کریمی قدوسی که خود را به نوعی برگزار کننده این جلسه می‌دانست از اتاق خارج شد و از مسئولان مربوطه که باید درب کمیسیون باز می‌کردند سوالاتی کرد که بی‌نتیجه ماند.

وی برای توضیحات بیشتر در ادامه به خبرنگاران گفت: بنده برای برگزاری این جلسه صبح با آقای بروجردی هماهنگی‌های لازم را انجام دادم ولی نمی‌دانم چرا که در حال حاضر درب کمیسیون را به روی ما باز نمی‌کنند.

کریمی قدوسی تصریح کرد: اگر جلسه لغو شود دوباره فردا قرار می‌گذاریم و حتی اگر فردا هم جلسه نداشته باشیم بنده نوار اظهارات ظریف را تکثیر کرده و به شما خواهم داد و حتی آن را در صحن علنی مجلس پخش خواهم کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار