نعمتی طی تذکری در صحن:

اقدامات کریمی قدوسی به حاشیه بردن مجلس است/ ظریف نگفت که بر روی کل برجام اشتباه کرده است


نماینده مردم تهران گفت: وزیر امور خارجه کشورمان در جلسه کمیسیون امنیت ملی اعلام کرد تنها دریک زمینه اشتباه کرده نه آنکه بر روی کل موضوع برجام اشتباه کرده باشد.


اقدامات کریمی قدوسی به حاشیه بردن مجلس است/ ظریف نگفت که بر روی کل برجام اشتباه کرده استبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ بهروز نعمتی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر طی تذکری با استناد به ماده 77 مبتنی بر وظایف نمایندگی در صحن علنی امروز یکشنبه پنجم دیماه خطاب به لاریجانی رئیس مجلس گفت: بحثی که کریمی قدوسی بیان می کند به حاشیه بردن مجلس است.

وی ادامه داد: بنده به همراه محبی نیا و کریمی قدوسی خط به خط اظهارات را گوش کرده ایم.

سخنگوی هیات رئیسه مجلس بیان داشت: جلسه ای که با حضور ظریف برگزار شده اصلا در دفتر کمیسیون امنیت ملی نبوده بلکه در تالار آینه این اتفاق افتاده است اما متأسفانه موضوع در حال به انحراف کشیده شدن است.

نعمتی ادامه داد: آقای ظریف در آن جلسه نسبت به استراتژی یکی از موضوعات گفت که ما سه تا استراتژی داشتیم که اگر استراتژی شماره یک را انجام می دادیم بهتر بود و بنده در این زمینه اشتباه کردم نه آنکه روی کل موضوع برجام اشتباه کرده باشم.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر اظهار داشت: دوستان این موضوع را جای دیگری مطرح می کنند که درست نیست در همان جلسه اعلام می شود که موضوع خصوصی بوده و محرمانه است و غیر قابل انتشار و تنها برادر وارانه ظریف می خواهد موضوعی را بگوید.

وی تاکید کرد: یکی از مباحثی که همیشه وجود داشته این بوده که نمایندگان معترض بودند چرا وزرا مسائل را به صورت روزنامه ای برای ما بیان می کنند، آیا باید مسائل محرمانه به روزنامه و رسانه ها کشیده شود؟

نعمتی خطاب به لاریجانی گفت: خواهش می کنم آقای دکتر و کسانی که در هیات رئیسه هستید این مسائل را باید حل کرد و نباید گذاشت بی اعتمادی پیش بیاید که دیگر وزرا نتوانند در مجلس حرفشان را بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار