مهاجم تیم تراکتورسازی: امیدوارم عالیشاه و نورالهی قهرمانی را با ما تجربه کنند

حاتمی گفت: امیدوارم دو بازیکن پرسپولیسی که از نیم فصل به تیم تراکتورسازی می پیوندند، قهرمانی را در لیگ برتر با تراکتورسازی تجربه کنند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فرزاد حاتمی پس از پیروزی تیمش مقابل نفت تهران بیان کرد: توانستیم سه امتیاز را در خانه حریف بگیریم. تیم نفت پس از بازی جام حذفی خسته بود، اما جنگنده بازی کرد. ما هم خسته دیدار جام حذفی بودیم، اما آنها 120 دقیقه بازی داشتند و از ما خسته ‌تر بودند. با این حال خوشحالم که در بازی مقابل تیم نفت تهران پیروز شدیم تا همچنان در تعقیب تیم پرسپولیس برای قهرمانی باشیم.

وی در خصوص اینکه تیم تراکتورسازی در رقابت با پرسپولیس می‌تواند قهرمان شود یا نه، عنوان کرد: صد درصد همینطور می‌شود. دو بازیکن از تیم پرسپولیس برای نیم فصل دوم به تراکتورسازی آمدند. نورالهی و عالیشاه خوب و سرحال هستند که می‌توانند به ما کمک کنند و امیدوارم این دو بازیکن پرسپولیس، قهرمانی لیگ را با تراکتورسازی تجربه کنند.

مهاجم تراکتورسازی در خصوص عملکرد تیمش در نیم فصل اول گفت: ما سه امتیاز بعضی از بازی ها را نباید از دست می دادیم. اگر امتیازهای داخل خانه را کامل می‌گرفتیم، به طور حتم با 37یا 38 امتیاز قهرمان نیم فصل می‌شدیم. با این حال باید تلاش کنیم در نیم فصل دوم امتیازی از دست ندهیم.

مهاجم تیم تراکتورسازی در پایان درباره اختلاف مهدی رحمتی با علیرضا منصوریان خاطر نشان کرد: من با مهدی دوست هستم و منصوریان نیز از دوستان خوب من است. دیروز وقتی قهر و اختلاف رحمتی را با منصوریان شنیدم، این موضوع را نپسندیدم. امیدوارم آنها آشتی کنند که اگر این اتفاق بیفتد، استقلال روزهای خوبی خواهد داشت.

 انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار