تهیه‌کننده «شهرزاد 1» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

در توقیف «شهرزاد 2» دخیل نبودم/ حق من به دلیل اهمال وزارت ارشاد خورده شد

هادی رضوی گفت: من در توقیف آن دخیل نبودم، اما مسیر قانونی را طی کرده‌ام و منتظر نتیجه آن هستم.

محمد هادی رضوی، تهیه‌کننده در گفتگو با خبرنگارحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص علت توقف سریال «شهرزاد» گفت: من از دلیل توقف سریال «شهرزاد» خبر ندارم و در توقیف آن دخیل نبودم، اما مسیر قانونی را طی کرده‌ام و منتظر نتیجه آن هستم، هر چند ابتدا منتظر بودم که محمد امامی از زندان بیرون بیاید و بعد ماجرا را پیگیری کنم، ولی دیدم نمی‌شود.

وی در خصوص سهم امامی از سریال «شهرزاد» عنوان کرد: از 12 میلیارد تومانی که برای «شهرزاد» هزینه شد، 5 میلیارد را محمد امامی داد که حدود 40 درصد می‌شود و قرار بود که در زمان بهره‌برداری، سهم او 50 درصد شود.

رضوی ادامه داد: من تقاضا شفاف سازی مالی کردم و باید دید که درآمد «شهرزاد 1» چه قدر بوده است.

این تهیه کننده در خصوص کمپین‌های اینستاگرامی «شهرزاد» گفت: من از کمپین «آری به شهرزاد» شکایت کرده‌ام، این افراد اگر هم دوستدار امامی هستند باید بگذارند در سکوت، تمام جریانات طی شود، چون اگر فضا آرام‌تر باشد، بهتر است.

رضوی عنوان کرد: با توقیف نشدن «شهرزاد2»، حق من خورده شد و این اهمال ارشاد است.
 
این تهیه کننده اظهار داشت: من به ارشاد، معاونت سینمایی و معاونت نظارت ارزشیابی سازمان سینمایی هم درباره ماجرای «شهرزاد» گفتم و آقای ایوبی به عنوان رئیس سازمان سینمایی باید حضور پیدا می‌کرد، اما این اتفاق نیفتاد.

وی ادامه داد: من به آقای ایوبی هشدار می‌دهم که شما متولی سینما هستید، شما شایستگی سازمان سینمایی را ندارید که برای بزرگترین پروژه سینمایی کشور حتی دو دقیقه هم زمان نگذاشتید. آقای ایوبی ژنرالی برخورد می‌کند و من با کسانی که ژنرالی برخورد می‌کنند، برخورد می‌کنم.

رضوی در خصوص بودجه «شهرزاد 2» عنوان کرد: 50 درصد اول «شهرزاد2» پانزده میلیارد تومان سرمایه دارد و برای 50 درصد دوم با جایی صحبت شده بود که چون دیدند مالکش کار این افراد نیستند، با عوامل همکاری نکردند.

وی گفت: من شکایتم را به قوه قضاییه برده‌ام و عدالت را می‌خواهم چون پروژه «شهرزاد1» پر سود بوده در حالی که پخش‌کننده آن می‌گوید این کار ضرر داشته است.

رضوی ادامه داد: «شهرزاد1» پر سود بوده که قسمت دوم آن تولید می‌شود و من مدارکش را دارم که «شهرزاد1» سود زیادی کرده است.

وی ادامه داد: زندگی خانوادگی من در تولید تجهیزات سینمایی بوده و من در سینما حضور دارم و در آخر پیروز خواهم شد و فرد سیاسی هم نیستم که خط فکرم را عوض کنم. مسیری که دارم را جلو می‌روم و کار می‌کنم، چون من در سینما حرف دارم برای این که مردم را از تماشا ماهواره‌ها بگیرم تلاش خواهم کرد و کسی نمی‌تواند مانع کار من شود.

رضوی در پایان گفت: سینما و به خصوص شبکه نمایش خانگی صنعتی درآمد زا و اشتغال زا است و اگر می‌گویند که پول در سینما نیست برای این است که دست در این صنعت زیاد نشود، در عرصه نمایش خانگی می‌توان برای بیش از 25 هزار نفر اشتغال ایجاد کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
خواننده
۰۹:۱۵ ۰۷ دی ۱۳۹۵
سلام
واي مابي صبرانه منتظر شهرزاد دو هستيم .لطفا شهرزاد رو قاطي سياست نكنيد
آخرین اخبار