فرکی: سه امتیاز دیدار با ماشین سازی برای سایپا حیاتی است/ ناچاریم با 6 یا 7 بازیکن خداحافظی کنیم

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: ماشین سازی همسایه ما در انتهای جدول است به همین دلیل سه امتیاز بازی با این تیم اهمیت زیادی دارد.

حسین فرکی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تعویق دیدار تیم های ماشین سازی و سایپا بیان کرد: براساس برنامه ریزی سازمان لیگ این بازی قرار است پنج شنبه هفته جاری برگزار شود و به همین دلیل عصر فردا به سمت تبریز پرواز می کنیم تا دیگر شب بازی گرفتار وضعیت جوی این شهر نشویم.
 
وی افزود: هرچند با توجه به وضعیت جوی نامناسب تبریز احتمال دارد بازی ماشین سازی و سایپا حتی پنج شنبه هم برگزار نشود اما وظیفه داریم دست کم یک روز قبل از تاریخ مذکور در تبریز باشیم. همچنان زمین ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی برفی است اما ناظر و داور باید درباره برگزاری این دیدار تصمیم گیری کنند.
 
فرکی درباره بازیکنان غایب تیمش مقابل ماشین سازی اظهار کرد: سیامک کوروشی بازیکن محروم سایپا در این بازی است. از طرفی مهدی بدرلو، حامد شیری، مهدی ترابی و الساندرو فیلیپ را هم به دلیل آسیب دیدگی در اختیار نداریم. سایر بازیکنان وضعیت خوبی دارند و برای این دیدار به بهترین شکل تمرین می کنند.
 
وی درمورد وضعیت تیم ماشین سازی گفت: حریف در انتهای جدول همسایه سایپا است. کادرفنی ماشین سازی به تازگی تغییر یافته و باید ببینیم تدابیر کاظمی در این تیم به کجا می رسد. هرچند سه امتیاز بازی پنج شنبه برای هر 2 تیم اهمیت زیادی دارد اما برای ماشین سازی به عنوان تیمی قدیمی و ریشه دار آرزوی موفقیت دارم.
 
فرکی درباره لیست بازیکنان ورودی و خروجی سایپا در نقل و انتقالات نیم فصل اظهار داشت: هرچند لیست من تا حد زیادی آماده شده و پس از بازی با ماشین سازی در اختیار باشگاه قرار می گیرد اما تا پیش از آن بازی صلاح نیست این لیست رسانه ای شود. پس از بازی با ماشین سازی اگر با بازیکنی توافق قطعی انجام شود به صورت رسمی از سایت باشگاه اطلاع رسانی می شود. در حال حاضر نام بردن از هر بازیکنی گمانه زنی رسانه ای است.
 
سرمربی تیم فوتبال سایپا درمورد قرار گرفتن الساندرو فیلیپ دروازه بان برزیلی در لیست مازاد این تیم، گفت: تاکنون تنها جدایی رینالدو و مسعود حسن زاده قطعی شده است. درمورد فیلیپ نمی توان اظهارنظر قطعی داشت اما به هر حال بین چهار تا پنج بازیکن دیگر در نیم فصل از تیم ما جدا می شوند.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار