اصفهان؛

فوتسال بانوان سپاهان به دنبال تکرار برد در خارج از خانه

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان گفت: در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر، امیدواریم بتوانیم تیم شهرداری البرز زنجان را همانند دور رفت مغلوب کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،زینب شریفی  اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال برای اولین‌بار در لیگ برتر حضور پیدا کرده‌ایم، شروع ضعیفی داشتیم اما رفته‌رفته بهتر شدیم تا جایی که هم بازیکنان و هم خودم تجربه بازی در لیگ برتر را به دست آوردیم.

وی افزود: به غیر از تیم‌های ملی حفاری، دانشگاه آزاد و پالایش نفت آبادان که با داشتن بازیکنان ملی‌پوش رتبه‌های اول تا سوم جدول رده‌بندی را در اختیار دارند یا نماینده سپیدرود که تیم قدرتمندی است و در کنار این سه تیم از تیم‌های باتجربه بالای جدول محسوب می‌شود، بقیه تیم‌ها از نظر سطح بازی خیلی فرقی با هم ندارند.

این سرمربی با بیان اینکه هم‌اکنون در رده یازدهم جدول رده‌بندی قرار دارند، ادامه داد: از رتبه پنجم تا دوازدهم رقابت خیلی نزدیک است به طوری که اگر در نیم‌فصل دوم، دو یا سه برد داشته باشیم می‌توانیم چند پله خودمان را بالا بکشیم.

وی تصریح کرد: در دور برگشت اگر بازیکنانمان به راهنمایی‌های من دقت و توجه داشته باشند، کارهایی که در تمرینات انجام می‌دهیم را در زمین پیاده کنند، اعتماد به نفسشان را بالا ببرند و به توانایی‌هایشان اعتقاد و باور داشته باشند؛ می‌توانیم هر بازی برنده میدان باشیم.

شریفی اظهار داشت: در نیم‌فصل دوم اگر سه برد بیاوریم بازیکنان روحیه می‌گیرند و می‌توانند بهتر از این عمل کنند.

وی عنوان کرد: جمعه همین جاری، دور برگشت و نیم‌فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر آغاز می‌شود و در زنجان با تیم شهرداری البرز این شهر روبه‌رو خواهیم شد.

سرمربی تیم فوتسال بانوان سپاهان در ادامه گفت: این تیم زنجانی هم‌اکنون پایین‌تر از ما در رده دوازدهم جدول جای گرفته است؛ باید خاطر نشان کنم تیم ما در دور رفت در اصفهان موفق به شکست این تیم با نتیجه 5 بر 2 شد.

وی بیان داشت: با شناختی که از تیم شهرداری البرز زنجان داریم، تاکتیک‌های دیگری را اتخاذ می‌کنیم تا این بار هم برنده باشیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار