چمنیان: در جام جهانی کوچک دنبال یک نتیجه معقول هستیم

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان می گوید به دنبال یک نتیجه معقول در مسابقات جام جهانی کوچک سن پترزبورگ هستیم.

چمنیان: به دنبال بازسازی تیم ملی فوتبال نوجوانان هستیمبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛عباس چمنیان – سرمربی تیم ملی نوجوانان درخصوص وضعیت بازیکنان گفت: در دو اردوی گذشته سعی داشتیم از بازیکنان جدیدی که استعدادیابان آنها را به کمیته جوانان معرفی کردند استفاده کنیم. به دنبال بازسازی تیم هستیم تا علاوه بر بازیکنانی که در اختیار داریم، بتوانیم بازیکنان جدید را هم محک بزنیم تا از تمام پتانسیل های موجود استفاده کنیم. در همین راستا تا فرصت باقی مانده تا رقابت های جام جهانی به بازیکنان فعلی اکتفا نخواهیم کرد و برای رسیدن به این هدف نیاز به تلاش مضاعف دو چندان داریم تا از تمام ظرفیت ها و بازیکنان مستعد موجود در کشور استفاده کنیم.
چمنیان درباره برگزاری جلسه با معینی و محصص گفت: در خلال اردوی گذشته جلسه خوبی با فریدون معینی – سرپرست کمیته جوانان و مرتضی محصص – رئیس کمیته فنی توسعه داشتیم و گزارش عملکرد تیم را در این دو اردو ارائه دادیم. همچنین درباره برنامه های پیش روی تیم ملی نوجوانان و اقداماتی که باید تا مسابقات جام جهانی 2017 – هند انجام شود را در آن جلسه مطرح و درباره آن بحث و بررسی کردیم که خوشبختانه از این برنامه معینی و محصص استقبال کردند.
سرمربی تیم ملی نوجوانان در ادامه اظهار داشت: ما علاوه بر پیش بینی اردوها برنامه هایی را هم از نظر فنی، ذهنی و روانی برای بازیکنان در رده نوجوانان در نظر داریم. به عقیده من این رده سنی نیاز به اقدامات بیشتری دارد. بدون تردید توجه به تیم های پایه تاثیر مستقیمی بر آمادگی روحی بازیکنان این رده خواهد داشت و بازیکنان نوجوان فوتبال کشورمان ظرفیت فوق العاده‌ای دارند. 
وی در ادامه درخصوص شناخت حریفان در تورنمنت جام جهانی کوچک گفت: با تیم های اسلوونی، مولداوی و سن پترزبورگ همگروه شدیم. تیم های شرق اروپا منظم و فیزیکی بازی می کنند و دارای تکنیک قوی نیز هستند. برهمین اساس سعی داریم در این اردو ببیشتر روی این موضوع متمرکز شویم و جنگندگی بازیکنان را بالا ببریم تا بتوانیم یک نتیجه خوب و معقول از این مسابقات بدست بیاوریم.
چمنیان درباره حضور بازیکنان تیم ملی نوجوانان در مسابقات لیگ برتر خاطر نشان کرد: محمد شریفی یکی از بازیکنان تیم ما است که رکورد دار جوانترین بازیکن لیگ برتر است و در تیم استقلال خوزستان بازی می کند. همچنین 3 بازیکن دیگر ما نیز در تیم های بزرگسالان فولاد خوزستان و استقلال خوزستان حضور دارند که به نظرم این امید وجود دارد که در سال آینده نگاه مثبت تری به جوانان وجود داشته باشد و بیشتر در لیگ برتر به بازی گرفته شوند. به عقیده من برخی از بازیکنان تیم ملی نوجوانان ظرفیت بازی کردن در لیگ برتر را دارند، مانند محمد شریفی که خودش را در تیم استقلال خوزستان ثابت کرد. خوشبختانه در فوتبال خوزستان نگاه جدی تری به جوان ها وجود دارد و همیشه پیشگام توجه به بازیکنان بازیکنان پایه است که این می تواند نقاط امیدوار کننده ای برای این رده سنی باشد.
وی در پایان درباره برنامه های پیش رو گفت: اردوی جدید ما از روز یکشنبه 12 دی ماه در کمپ تیم های ملی آغاز می شود و هفدهم جهت شرکت در مسابقات جام جهانی کوچک عازم سن پترزبورگ می شویم. 


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار