افتخارات فوتبال و فوتسال ایران زیر ذره بین AFC

کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی افتخارات فوتبال و فوتسال ایران در سال 2016 پرداخت.

افتخارات فوتبال و فوتسال ایران زیر ذره بین AFCبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی عملکرد تیم های ملی فوتبال و فوتسال کشورهای گوناگون عضو بزرگ ترین نهاد فوتبالی قاره کهن پرداخت.

AFC در گزارش خود عملکرد فوتبال و فوتسال ایران را نیز زیر ذره بین قرار داد و از افتخارات به دست آمده برای ورزش نخست ایران یاد کرد.

در گزارش کنفدراسیون فوتبال آسیا آمده است:


قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در رقابت های آسیایی


تیم ملی فوتسال ایران با پیروزی 1 – 2 برابر تیم ملی فوتسال ازبکستان در دیدار فینال رقابت های آسیایی، موفق شد برای یازدهمین بار عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

علی اصغر حسن زاده به علت نمایش خیره کننده خود در این رقابت ها موفق شد جایزه ارزشمندترین بازیکن را به خود اختصاص دهد.


درخشش فرهاد توکلی در جام باشگاه های فوتسال آسیا


فرهاد توکلی ملی پوش فوتسال ایران که در تیم فوتسال نفت الوسط عراق توپ می زند، موفق شد عنوان ارزشمندترین بازیکن رقابت های جام باشگاه های فوتسال آسیا را از آن خود کند.


قضاوت علیرضا فغانی در دیدار فینال فوتبال المپیک ریو 2016


اوج افتخار فوتبال ایران و قاره کهن به جایی بازمی گردد که علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی به همراه رضا سخندان و محمدرضا منصوری نخستین گروه داوری از قاره آسیا نام گرفتند که دیدار فینال فوتبال المپیک در بخش مردان را سوت زدند و از این نظر تاریخ ساز شدند.



قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران در جام جهانی کلمبیا 2016


تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در جام جهانی فوتسال در سال 2016، به یک جایگاه تاریخی دست یابد و عنوان سومی جام جهانی را که به میزبانی کشور کلمبیا برگزار شد، از آن خود کند.

قهرمانی فوتسال ایران در جام جهانی فوتسال نشان دهنده رشد فوتسال قاره کهن بود و احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال ایران توانست جایزه توپ برنز بازی های جام جهانی فوتسال را به خود اختصاص دهد.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار