رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌و‌پرورش:

تغییر مدیریت در آموزش و پرورش با هدف استفاده از سلیقه های جدید

رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌و‌پرورش گفت: هر گونه تغییری در مدیریت های آموزش و پرورش برا استفاده از سلیقه ها و انرژی های جدید در این وزارت است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛"عبدالرسول عمادی" عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل آموزش‌وپرورش استان که در سالن جهاد کشاورزی خرم‌آباد برگزار شد، اظهار داشت: تغییر مدیریت در آموزش‌و‌پرورش به معنای این است که سلیقه‌های جدید به سیستم باید تزریق شود.
وی ادامه داد:کریمی‌فربا انرژی و انگیزه کار خود را شروع کرد در جلسات مدیران کل استان‌ها همیشه حضور داشت.
عمادی تصریح کرد: ایشان سرمایه انسانی خوب برای آموزش‌و‌پرورش استان و ایران است.
رئیس مرکز سنجش وزارت آموزش‌و‌پرورش همچنین با بیان این که با توانایی‌های کریمی فر خداحافظی نخواهیم کرد، افزود: حداکثر بهره‌برداری را از ایشان در سیستم آموزش‌وپرورش خواهیم داشت‌.
عمادی گفت: حضور آقای دریکوند به‌عنوان مدیرکل این اداره، تغییر گسترده‌ای در سیستم آموزش‌وپرورش استان نخواهد داشت اما هدف ما استفاده از انرژی‌های جدید برای این سیستم است.
 
مدیرکل پیشین آموزش‌و‌پرورش لرستان هم در این مراسم گفت: خود را کارگزار دولت تدبیر و امید می‌دانم.
"گودرز کریمی‌فر" ادامه داد: معتقدم در جمهوری اسلامی یک پرچم وجود دارد و تنها پرچم‌دار این کشور مقام معظم رهبری است.
وی با بیان این که آموزش‌وپرورش جعبه سیاه جامعه است، افزود: توجه به مدارس بهره‌ور با رویکرد عمیق از برنامه‌های آموزش‌وپرورش استان بوده است.

سرپرست جدید آموزش و پرورش لرستان گفت: دوری از هر گونه افراط و تفریط و استفاده از نیروهای توانا زمینه را برای پیشرفت آموزش و پرورش فراهم می‌کند.
خدانظر دریکوند هم در سخنانی افزود: امیدوارم با حمایت مدیریت ارشد استان، ائمه جمعه و جماعات و مشارکت و همراهی فرهنگیان ارجمند و صاحبان قلم و اندیشه بر پایه اسناد بالادستی نظام و سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گام‌های شایسته‌ای را بردارم .
 
گفتنی است در حکمی که از سوی "فخرالدين دانش آشتياني" وزیر آموزش و پرورش "خدانظر دریکوند" به عنوان مدیر کل آموزش‌و‌پروش لرستان منصوب شد.

دريكوند" داراي 26 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش و مدرك تحصيلي كارشناسي ارشد جامعه‌شناسي مي‌باشد.
در سوابق كاري وي معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی اداره کل آموزش‌وپرورش لرستان، معاونت آموزش و پرورش ناحيه 2 خرم‌آباد، مسئول مقطع متوسطه آموزش پرورش ناحیه 2 خرم‌آباد و مدرسي دوره‌هاي آموزشي ضمن خدمت ديده مي‌شود.

پیش از این گودرز کریمی‌فر به مدت 36 ماه عهده‌دار این سمت بود.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.