تلاش مسئولان ماشین سازی برای صید 4 بازیکن لیگ برتر/ سورپرایز ماشین سازی برای هواداران

مسئولان ماشین سازی تبریز در صدد رایزنی و مذاکره با 4 بازیکن سرشناس لیگ برتری هستند.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز در فاصله یک بازی مانده به فصل نقل وانتقالات کاسه صبرشان لبریز شد و برای این که تیم شان را از خطر سقوط نجات دهند دست به کار شدند تا از قافله تیم های لیگ برتری جا نمانند و بتوانند با جذب بازیکنان سرشناس لیگ سروسامانی به خطوط سه گانه تیم شان دهند.

در این راستا رایزنی مسئولان باشگاه با بازیکنان لیگ شروع شد و نخست با محمد رضا خانزداه شروع کردند گرچه نهایی نشده حضور وی در تیم فوتبال ماشین سازی اما هیچ کدام از طرفین لب به تکذیب خبر نگشودند و به شکل های پرده از جذب برداشتند. البته باید گفت نتیجه مذاکرات هم مثبت بوده و شاید نیم فصل دوم خانزاده را در تیم ماشین سازی تبریز ببینیم.

از اقدام دیگر مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی تبریز  تلاش برای جذب مسعود حسن زاده بازیکن تیم فوتبال سایپای تهران است که گویا نامه نگاری هایی در این رابطه صورت گرفته و مسئولان باشگاه ماشین سازی منتظر پاسخگویی مسئولان تیم نارنجی پوش پایتخت هستند.

از سویی دیگر مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی خواستار جذب 2 بازیکن پرسپولیسی دیگر هستند . شهاب زاهدی و محمد رحمتی دو بازیکنی است که در تیم زیر 23 ساله های پرسپولیس به میدان رفته اند و مسئولان ماشین سازی سخت به دنبال این دو بازیکن قرمز پوش پایتخت هستند.

البته این در حالی بوده که مسئولان تیم فوتبال ماشین سازی اعلام کرده اند که فرهاد کاظمی سرمربی این تیم اسامی بازیکنان مد نظر را شنبه هفته آینده معرفی خواهد کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.