اصفهان؛

بهارستان اصفهان ایران کوچک است

فرماندار اصفهان گفت: اقدامات گسترده فرهنگی موضوعی است که در بهارستان به آن نیاز داریم و این شهر با جمعیت بیش از 80 هزار نفر یک ایران کوچک است .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،فضل‌الله کفیل پیش از ظهر امروز در مراسم معارفه فرمانده ناحیه مقاومت امام حسین(ع) بهارستان اظهار کرد: بهارستان نسبت به برخی از شهرستان‌های استان اصفهان جمعیت بیشتری دارد که نیازمند ورود دستگاه‌های مختلف به این شهر است.

وی افزود: بسیج که همیشه در همه عرصه‌های پیشتاز بوده است، در این عرصه نیز پیشتاز بود و قبل‌تر از بسیاری از ارگان‌ها به بهارستان آمد.

فرماندار شهرستان اصفهان تأکید کرد: دستگاه‌های دیگری نیز در بهارستان وجود دارد که ظرفیت‌های فراوانی دارند و شهرداری بهارستان به عنوان یک شهرداری خوب و قدرتمند است که یک پشتوانه مالی خوبی دارد.

وی با بیان اینکه بهارستان شورای شهر خوبی نیز دارد، تصریح کرد: امروز در حمل و نقل بهارستان مشکلی نداریم و در آینده نیز شاهد افتتاح خط مترو بهارستان خواهیم بود.

کفیل خاطر نشان کرد: اقدامات گسترده فرهنگی موضوعی است که در بهارستان به آن نیاز داریم و این شهر با جمعیت بیش از 80 هزار نفر یک ایران کوچک است که اقوام مختلف را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: فعال‌سازی شورای فرهنگ عموی شهر و تشکیل ستاد احیای امربه‌معروف شکل و موضوع کارگروه فرهنگی در شهر بهارستان می‌تواند بسیاری از مشکلات فرهنگی این منطقه را برطرف کند.

فرماندار شهرستان اصفهان با بیان اینکه این مجموعه‌ها می‌تواند بهارستان را رشد دهند، تصریح کرد: در همه شهرهای استان اصفهان یک ناحیه مقاومت بسیج داریم اما شهرستان اصفهان 4 ناحیه بسیج دارد.

وی در پایان اظهار کرد: امروز و فردا روز بصیرت است که باید از مردم همیشه در صحنه اصفهان تشکر کنیم و مردم پیش‌قدم اصفهان در این روز حضور فعالی داشتند.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار