محمدی‌راد: تیم هاوش بازی به بازی بهتر می‌شود

سرمربی تیم والیبال هاوش گنبد گفت: خوشحالم که تیم ما بازی به بازی بهتر کار کرد و همین امر موجب می‌شود با وجود باخت از نمایش بازیکنانم رضایت داشته باشم.

محمدی‌راد: تیم هاوش بازی به بازی بهتر می‌شودرحمان محمدی راد پس از پایان دیدار دو تیم هاوش گنبد و سایپا تهران که منجر به شکست 3 بر 2 هاوشی‌ها شد، در گفتگو با خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: از این که بازی به بازی شاهد پیشرفت و حرکت رو به جلوی شاگردانم هستم خوشحالم. تیم من بازی به بازی بهتر کار می‌کند و این بار هم از عملکرد بازیکنانم رضایت دارم.

سرمربی هاوش گنبد در ادامه گفت: سایپا تیم خوب و هماهنگی دارد و بازیکنان این تیم در تمام دقایق بازی می‌جنگند و تا پایان مسابقه ناامید نمی‌شوند. ما هم پیش از این بازی می‌دانستیم کار آسانی مقابل این تیم نداریم و در نهایت هم بازی را واگذار کردیم.

محمدی راد با اشاره به اینکه تیمش جلسات تمرینی خوبی را پشت سر می‌گذارد، گفت: ما خوب تمرین می‌کنیم و بازیکنان تا حد زیادی نسبت به قبل گفته‌های کادر فنی را در زمین پیاده می‌کنند. ما برنامه‌های خوبی برای این تیم داریم و به مرور زمان شرایط بهتری را شاهد خواهیم بود. همین که در حال حاضر مسئولان تیم هاوش از وضعیت تیمشان رضایت دارند برای ما نکته مثبتی محسوب می‌شود و امیدواری ما را بیشتر می‌کند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار