هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال؛

تداوم صدرنشینی پیکان با پیروزی خارج از خانه/ ارومیه‌ای‌ها روی نوار پیروزی

چهاردهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال مردان با ادامه پیروزی‌های شهرداری ارومیه و تداوم حضور پیکان در صدر جدول پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال مردان ایران، جام شهدای منا، امروز (چهارشنبه) با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد.
تیم صدرنشین پیکان تهران این هفته در اردکان به مصاف تیم خاتم رفت و در پایان موفق شد با حساب 3 بر صفر در این دیدار به پیروزی برسد. پیکانی‌ها با این پیروزی موفق شدند در صدر جدول مسابقات باقی بمانند و تعداد پیروزی‌های خود را به عدد 12 برسانند.
تیم والیبال بانک سرمایه که منتظر شکست پیکان مقابل خاتم اردکان و پس گرفتن صدر جدول بود در این هفته به مصاف تیم شهرداری اراک رفت و در نهایت موفق شد با حساب 3 بر یک به پیروزی برسد. با این حال شاگردان کارخانه نتوانستند صدر جدول را پس بگیرند و در رده دوم جدول باقی ماندند. بانک سرمایه با تصاحب این 3 امتیاز 32 امتیازی شد.
تیم شهرداری ارومیه هم که چند هفته اخیر را با پیروزی پشت سر گذاشته است، این هفته در آمل مهمان جوانان تیم کاله بود و در پایان موفق شد با حساب 3 بر یک پیروز این دیدار شده و نوار پیروزی‌های خود را ادامه دهد و در رده پنجم جدول رده‌بندی بایستد.
صالحین ورامین در این هفته از مسابقات پس از بازگشت به رقابت‌های لیگ برتر مقابل تیم شهرداری تبریز با حساب 3 بر صفر تن به شکست دادند. آن هم در حالی که تعدادی از بازیکنان خود نظیر امیرحسینی را از دست داده‌اند.
آخرین دیدار هفته چهاردهم را هم دو تیم راه عمران ساری و پارسه تهران در تهران برگزار کردند. دیداری که مانند دیگر مسابقه برگزار شده در تهران  5 ست به طول انجامید و در نهایت با برتری 3 بر 2 تیم والیبال عمران ساری  به پایان رسید.

**نتایج کامل هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال به شرح زیر است:
سایپا تهران 3 – هاوش گنبد 2
شهرداری تبریز 3 – صالحین ورامین صفر
کاله مازندران یک – شهرداری ارومیه 3
خاتم اردکان صفر – پیکان تهران 3
شهرداری اراک یک – بانک سرمایه 3
پارسه تهران 2 – راه عمران ساری 3

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار