لرستان؛

جمع اوری بیش از 11میلیارد ریال در بروجرد

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) بروجرد گفت: مردم بروجرد در 9ماهه نخست امسال 11 میلیارد و 73میلیون ریال صدقه پرداخت کرده که این صدقات در راستای حمایت های درمانی، فرهنگی، معیشتی و عمران مددجویان شهرستان هزینه می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ علی معظمی افزود: صدقات و خیرات مردم به سه شکل سنتی، مکانیزه و الکترونیکی جمع آوری و به دست نیازمندان واقعی خواهد رسید.
وی اضافه کرد: خارج شدن خانواده های نیازمند از چرخه فقرازاهداف کمیته امداد امام خمینی (ره) بوده که در این راستا تا کنون 55 فقره وام خوداشتغالی به مبلغ چهار هزار و420میلیون یال از محل منابع داخلی با هدف خود کفایی به مدجویان تحت پوشش این نهاد پرداخت شده است.
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) بروجرد بیان کرد: همچنین 50فقره تسهیلات بانکی با اعتبار 12هزار و 470میلیون ریال نیز در این راستا برای خود اشتغالی مددجویان پرداخت شده است.
معظمی اظهار کرد: یکی از سیاست های کمیته امداد امام خمینی (ره) خودکفا کردن سالانه پنج درصد از مددجویان تحت پوشش وبرگشتن هه چرخه طبیعی اجتماع است.
وی مجموع مددجویان زیرپوشش کمیته امداد بروجرد را 10هزار و 80 خانوار بیان کرد وادامه داد: در سال جاری 2میلیارد ریال کمک هزینه تحصیلی به 344 تن ازدانشجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی پرداخت و به یک هزارو 124 دانش آموز نیز با توجه به مقطع تحصیلی بین 300 تا700هزار ریال کمک هزینه تحصیلی پرداخت شده است.
انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.