دانشگاه صنعتی شریف خبر داد؛

اخذ ردیف بودجه اختصاصی برای پارک علم و فناوری برای اولین بار / ایجاد بخش های تخصصی مرکز رشد

رییس دانشگاه صنعتی شریف از اخد ردیف بودجه اختصاصی برای پارک علم و فناوری درسال 95 و ایجاد بخش های تخصصی مرکز رشد خبر داد.

اخد ردیف بودجه اختصاصی برای پارک علم و فناوری برای اولین بار / ایجاد بخش های تخصصی مرکز رشد
محمود فتوحی فیروزآبادی رییس دانشگاه صنعتی شریف در گفت وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به برهی اقدامات در حوزه ارتباط با صنعت در دانشگاه بیان کرد: برای پرداختن به این حوزه تفاهم نامه های شاخص ملی و بین المللی بسیاری منعقد شده است.

وی اظهار داشت: تفاهم با سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران، شرکت مخابرات، پژوهشگاه ملی مهندسی ژنتیک و زیست، سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ، معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و وزارت نفت و خودروسازان از جمله تفاهم نامه های شاخص ملی است.

وی انعقاد تفاهم نامه با دانشگاه ملبورن را بعنوان تفاهم نامه شاخص بین المللی دانست و ادامه داد: حجم و مبلغ ارتباط با صنعتبا توجه به زیرساختهای مجتمع خدمات فناوری افزایش قابل توجهی داشته است. 

فتوحی فیروزآبادی عنوان کرد: طرح ریزی و ایجاد طرح "سفیرکارآفرینی" جهت تبادل تجربیات و توانمندسازی مراکز کارآفرینی کشور، ایجاد بخش های تخصصی مرکز رشد در دو قسمت انرژی و حوزه سلامت از اقدامات موثر حوزه کارآفرینی به شمار می آید.

به گفته وی، بخش تخصصی بهینه سازی انرژی ضمن همکاری و توافق با پژوهشگاه علوم و فناوری انرژی انجام گرفته است.

رییس دانشگاه صنعتی شریف درباره پارکهای علم و فناوری بیان کرد: اساسنامه پارک علم و فناوری در هیات امنا تصویب و در آبان ماه 95 از سوی وزارت علوم ابلاغ شده است،همچنین  برای اولین بار در سال 95 ردیف بودجه اختصاصی آن اخذ شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار