اصفهان؛

پیشتازی مردم اصفهان در دفاع از آرمانهای امام و شهدا

نماینده مردم اصفهان درمجلس گفت: مردم اصفهان نشان دادند همواره در دفاع از انقلاب مانند دوران قبل از پیروزی انقلاب و سال های دفاع مقدس و در دفاع از اسلام و آرمان های امام شهدا پیشتاز هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام والمسلمین احمد سالک امروز در مراسم بزرگداشت روز 9 دی در پایگاه شکاری شهید بابایی اصفهان گفت: دور کردن مردم از اندیشه های اسلام و رهبری، براندازی جمهوری اسلامی و زمینه سازی برای طرح مذاکره برای تسلط امریکا بر ایران از دیگر اهداف فتنه 88 بود.
وی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به این هدف از سال ها قبل برنامه ریزی کرد و با بهره گیری از برخی جریان های داخلی کوشید در قالب شعار تقلب، عملیات براندازانه خود را آغاز کند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس افزود: غرب به رهبری آمریکا برای رسیدن به اهدافش به سازماندهی نیروهای خودفروخته در داخل ایران اقدام و کنگره آمریکا 400 میلیون دلار برای براندازی حکومت ایران تصویب کرد.
وی با اشاره به شکل گیری کمیته های مختلف در ستاد فتنه گفت: در این فتنه کمیته هایی از جمله کمیته مکان یابی برای انجام عملیات و اغتشاشات، کمیته پشتیبانی و تدارکات، کمیته رسانه ای برای پوشش اتفاقات و کمیته عملیات، در اتاق فکر دشمن تشکیل شد.
وی افزود: این کمیته ها با حمایت و برنامه ریزی بنیادهای مختلف زیر مجموعه سازمان های جاسوسی و نظامی آمریکایی و انگلیس از جمله بنیاد سورس، کارنگی و دیگر بنیادها طراحی شد.
حجت الاسلام سالک اظهار کرد: برغم برنامه ریزی علنی دشمن و اعلام رییس جمهوری و وزیر امور خارجه آمریکا و رژیم صهیونستی مبنی بر حمایت از اغتشاشگران، برخی نتوانستند راه را تشخیص دهند.
وی تاکید کرد: فتنه زمانی شکل می گیرد که حق و باطل مخلوط شود و آدم های بی بصیرت در این مواقع دچار اشتباه می شوند و خواسته یا ناخواسته به دشمن کمک می کنند.
وی با بیان اینکه حرکت بر مبنای قطب نمای بصیرت، یک ضرورت است، گفت: ایمان به خدا، افزایش علم و دانایی، مبارزه با غفلت و جهل، تدبیر و تفکر در اعمال، صبر در امور، دشمن شناسی و جریان شناسی از راه های کسب بصیرت است.
وی ادامه داد: مردم فهیم و با بصیرت ایران بویژه مردم شریف اصفهان در نهم دی سال 1388 نشان دادند که همیشه پشتیبان نظام و رهبر خود بوده، هستند و خواهند بود.
حجت الاسلام سالک با بیان اینکه امام فرمودند حفظ نظام جمهوری اسلامی از اوجب و واجبات است، تاکید کرد: حماسه 9دی نشان داد مردم ایران اسلامی بحق این سخن امام را درک کرده اند و در صحنه های حساسی همچون حماسه همیشه ماندگار نهم دی، حضوری مثال زدنی خواهند داشت.
وی با اشاره به حماسه مردم اصفهان در هشتم دی 88 افزود: مردم اصفهان نشان دادند همواره در دفاع از انقلاب مانند دوران قبل از پیروزی انقلاب و سال های دفاع مقدس و در دفاع از اسلام و آرمان های امام شهدا پیشتاز هستند.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به نقش شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران بویژه شهدای نیروی هوایی در خلق حماسه های ماندگار دوران دفاع مقدس گفت: شخصیت هایی همچون شهدای والامقام عباس بابایی و صیاد شیرازی ها بحق نماد و سمبل بصیرت در ارتش هستند.
وی اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران همواره یک ارتش مردمی، بصیر، آگاه و آماده بوده و هست و نقش مهمی در پیروزی و حفظ انقلاب داشته و دارد و امروز نیز در بهترین جایگاه قرار دارد.
مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی با حضور افسران و فرماندهان پایگاه هشتم شکاری شهید بابایی اصفهان در سالن همایش های شهید ستاری این پایگاه برگزار شد.
فرمانده پایگاه شکاری شهید بابایی، در ابتدای این مراسم نهم دی را سالروز تجدید میثاق مردم ایران با ولایت فقیه دانست و افزود: نیروی هوایی ارتش، بصیرت و وفاداری خود را به انقلاب و ارزش های اسلام ناب از روزهای ابتدایی انقلاب که نماد آن در بیعت همافران با امام خمینی(ره) در 19 بهمن 57 بود، به منصه ظهور گذاشت.
امیر سرتیپ دوم خلبان ستاد مسعود روزخوش گفت: بی شک اگر بصیرت نیروی هوایی ارتش در دفاع از آرمان های امام در 19 بهمن نبود، معلوم نبود انقلاب در چه زمانی به پیروزی می رسید.
وی با بیان اینکه 19 بهمن نشان داد بصیرت در بدنه ارتش از ابتدای شکل گیری انقلاب به رهبری امام وجود داشته است، افزود: امروز ارتش جمهوری اسلامی ایران بصیرت را سرلوحه کارش قرار داده و در راه دفاع از ارزش های انقلاب اسلامی تا پای جان درکنار ولایت ایستاده است.
همچنین در این مراسم از فرماندهان حامی بصیرت و تفکر بسیج پایگاه هوایی شهید بابایی تجلیل شد.
نهم دی سالروز خلق حماسه مردم ایران در دفاع از ولایت و دفع فتنه به نام 'روز بصیرت و میثاق امت با ولایت' نامگذاری شده است.



انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.