لیگ برتر فوتسال

جشنواره گل گیتی پسند در ساری/توقف تعقیب کنندگان صدر جدول در هفته پانزدهم

تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان با پیروزی پرگل در مقابل شهروند ساری اختلاف را با رقبا افزایش داد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال باشگاه خبرنگاران جوان رقابت های هفته پانزدهم لیگ برتر فوتسال ایران از ساعت ۱۵ امروز در هفت شهر آغاز شد که نتایج زیر بدست آمد.

دبیری تبریز ۴ – تاسیسات دریایی تهران ۳

گلزنان: وحید شمسایی (‌گل بخودی) و بابک اکبری و فرهاد فخیم و حمید احمدی (‌دبیری )، علیرضا وفایی و محمد زارعی و مجید رییسی  (‌تاسیسات )

در حساس ترین دیدار هفته پانزدهم تیم های فوتسال دبیری تبریز و تاسیسات دریایی تهران که هر دو از مدعیان قهرمانی فوتسال به شمار می روند به مصاف هم رفتند. در این دیدار شمسایی که حتی زمزمه های بازگشتش به تبریز و تیم دبیری در نیم فصل شنیده می شد با تیم تاسیسات به تبریز آمد تا همچنان مدعی قهرمانی بماند اما تبریزی ها با اصغری مقدم در زمین حرف دیگری زدند و با زدن دو گل در نیمه اول نشان دادند نمی خواهند در خانه از قهرمانی انصراف دهند. در نیمه دوم این رقابت دیدنی وحید شمسایی مربی بازیکن اسطوره ای فوتسال ایران با دریافت کارت قرمز از زمین مسابقه اخراج شد و هواداران تیم دبیری که خاطره خوشی از قهرمانی در ایران با شمسایی دارند با تشویق وی را به رختکن فرستادند. در ادامه تیم تاسیسات به خود آمد و فشار بیشتری وارد کرد اما هر بار گلزنی تاسیسات با یک گل دبیری همراه بود تا در نهایت بازی با برتری ۴-۳ تبریزی ها به پایان برسد. در اواخر این دیدار محمود خوراکچی مربی پرحاشیه تیم تاسیسات هم از کنار زمین اخراج شد. دبیری تبریز با این برد ۳۱ امتیازی شد و امیدوار است تا در ادامه مسابقات به صدر جدول برسد.

شهروند ساری ۲ – گیتی پسند اصفهان ۸

گلزنان: محمدرضا کرد و رضا امانی (‌شهروند ساری )، احمد اسماعیل پور و علی اصغر حسن زاده ۳ و مورنو و مهدی جاوید ۲ و سعید افشار ‌(‌گیتی پسند )

تیم صدرنشین گیتی پسند اصفهان در هفته پانزدهم بار دیگر جشنواره گل بر پا کرد و شهروند ساری را در قلعه عقاب ها در هم کوبید. در این دیدار رقابت دو تیم با گل زودهنگام اسماعیل پور به سود گیتی پسند آغاز شد اما در ادامه شاگردان لک یک بار دیگر گلزنی کردند تا بازی در نیمه اول با برتری دو بر صفر اصفهانی ها به پایان برسد. اما در نیمه دوم این رقابت پرگل تیم گیتی پسند اختلاف را افزایش داد تا شیرازه کار از دست میزبان خارج شود. در این دقایق اخراج سعید بلباسی به از هم گسیختگی بازی ساری ها کمک کرد تا گیتی پسندی ها که اقتدار نیم فصل اولشان را فراموش کرده بودند عطشاش برای گلزنی را به رخ بکشند. با این نتیجه و توقف مس رده دومی و شکست تاسیسات و حفاری از جمع بالانشیان گیتی پسند اصفهان به تنهایی با اختلاف ۵ امتیاز از رده دوم در صدر ایستاد و تنها دو تیم تبریزی را در فاصله های هفت و پنج امتیازی از خودش می بیند. شهروندی ها هم با وجود این باخت در رده هفتم ماندند.

ارژن شیراز ۴ – حفاری اهواز ۳

گلزنان: محمد بیضایی نژاد و محمد صفری و میثم برمشوری و رضا جوانبخت (‌ارژن ) ، شهاب طالبی ۲ و رضا جوانبخت (‌گل بخودی)( حفاری )

در اولین بازی این هفته که از ساعت ۱۵ در ورزشگاه ابوالفتحی شیراز آغاز شد تیم های فوتسال ارژن شیراز و حفاری اهواز به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم حفاری خیلی زود با اخراج نمازی با مشکل روبرو شد و گل اول را پذیرفت اما شاگردان علاسوند با زدن دو گل به بازی برگشتند و بر بازی تسلط نسبی داشتند. در ادامه اما ضدحملات ارژنی ها در کمتر از یک دقیقه ورق را به سود میهمان برگرداند و صفری و برمشوری دو بازیکن فصل پیش حفاری به تیم سابقشان گل زدند تا حفاری ها مجبور به استفاده از سیستم پاورپلی بشوند. در این لحظات هم یک اشتباه از اهوازی ها کار را تمام کرد تا گل دقایق پایانی هم سودی نداشته و شاگردان کمالی با حساب ۴-۳ برنده بازی شوند.

یاسین پیشرو قم ۳ – مقاومت البرز صفر

گلزنان: امین مجیدی پور و سعید قاسمی و هاشم فرج زاده (‌یاسین پیشرو )

تیم فوتسال یاسین پیشرو قم موفق شد در خانه از سد مقاومت البرز عبور کند. در این دیدار که در ورزشگاه حیدریان انجام شد شاگردان محمدرضا حیدریان موفق شدند با تسلط بر بازی مقابل حریف جوانشان موقعیت هایی ایجاد کنند که سعید قاسمی توانست اولین توپ را وارد دروازه مقاومت کند. در ادامه تلاش مقاومتی ها سودی نداشت و نیمه اول با همین یک گل به پایان رسید. اما در شروع نیمه دوم فرج زاده اختلاف را زیاد کرد تا نسخه مقاوتی ها پیچیده شده و مجبور به خروج از زمین خودی باشند. همین قضیه فرصت خلق موقعیت قمی ها را افزایش داد تا با زدن گل سوم سه امتیاز شیرین خانگی را کسب کنند. حمید بخشی کاپیتان مقاومت در این بازی با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد.

شهرداری ساوه یک – آذرخش بندر عباس صفر

گلزنان: سعید تقی زاده (‌شهرداری)

در ساوه تیم های آذرخش بندر عباس و شهرداری ساوه به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم میزبان با حضور هوادارانش بازی را بهتر آغاز کرد و جایگاه ششمی اعتماد به نفس شهرداری بالا برد، تا بازی را هجومی دنبال کنند. در مقابل آذرخشی ها هم با دفاع فشرده به ضدحملات زهردارشان دلخوش بودند. حضور مصطفی طیبی و مسعود محمدی هم به توان این تیم افزوده بود تا بازی با همین روند در نیمه اول بدون گل به پایان برسد. اما در نیمه دوم سرانجام شهرداری ساوه با استمرارش در حفظ توپ توسط سعید تقی زاده به گل اول برسد و با توجه به پنج خطا شدن حریف را تحت فشار بگذارد. موقعیت پنالتی نقطه دوم شهرداری می توانست اختلاف را افزایش دهد که مروتی قدر آن را ندانست تا بازی با همان یک گل به پایان برسد. شهرداری با این سه امتیاز با ۲۴ امتیاز در رده ششم باقی ماند.

طرح و توسعه الوند قزوین ۴ – مس سونگون ورزقان ۴

گلزنان: حامد عبدالهی ۳ و حسن محمدی (‌الوند)، سوفات ۳ و مرتضی عزتی ( مس )

در قزوین تیم پایین جدولی طرح و توسعه الوند به مصاف تیم رده دومی مس رفت و در حالی که عدم برگزاری چند روزه تمرینات تیم قزوینی احتمال برد تیم مدعی مس را بالا می برد تیم قزوین بازی را بهتر شروع کرد و از حریف پیش افتاد. در ادامه هر دو تیم در یک بازی بسکتبالی بارها گلزنی کردند و هر گل الوندی ها با یک گل تبریزی های پاسخ داده شد تا بازی تا دقایق پایانی با حساب ۴-۳ به سود طرح و توسعه باشد اما در نهایت سوفات تایلندی با زدن گل چهارم تیمش هم هتریک خود را کامل کرد هم تیمش را از باخت نجات داد. در طرف مقابل حامد عبدالهی ستاره تیم الوند بود که با زدن سه گل نقش به سزایی در این موفقیت تیمش داشت.

فرش آرای مشهد ۴  – دانشگاه آزاد تهران ۲

گلزنان: قدرت بهادری و رحمان سارانی و موسی حسن دوست و سعید سروری  (‌فرش آرا)، گایو و مصطفی ظریفیان ( دانشگاه آزاد تهران)

آخرین دیدار هفته را نیز تیم های فرش آرای مشهد و دانشگاه آزاد تهران از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف هم رفتند. در این دیدار تیم دانشگاه آزاد تهران که با خرید های خوبش در پی فرار از قعر به سر می برد موفق شد در نیمه اول دو بار دروازه میزبان را باز کند تا در برابر تک گل بهادری برنده به رختکن برود. در نیمه دوم این بازی فرش آرایی ها که به هیچ وجه راضی به شکست خانگی مقابل تیم قعرنشین دانشگاه نبودند بازی را هجومی آغاز کردند و خیلی زود کار را به تساوی رساندند. در ادامه روند خوب فرش آرا در اواسط نیمه دوم باز هم گل داشت تا فرشی ها با نتیجه ۳-۲ در آستانه پیروزی قرار گرفته و تیم دانشگاه آزاد تهران مجبور به بازی انتحاری شوند. دانشگاهی ها در دو دقیقه پایانی از سیستم پاورپلی استفاده کردند اما سعید سروری در این دقایق اختلاف را به دو رساند تا دانشگاهی های باز هم باخته و همچنان در انتهای جدول دست و پا بزنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار