نجات خانم معلول از میان تل آتش و دود + تصاویر

فداکاری نیروهای آتش نشانی و اورژانس باعث نجات خانمی دارای معلولیت جسمی از میان شعله های آتش شد.

 به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، رییس سازمان آتش نشانی رشت     گفت: ساعتی قبل طی تماس شهروندان مبنی بر مشاهده دود و بروز آتش سوزی منزل مسکونی به مرکز ستاد فرماندهی و مرکز کنترل ۱۲۵ آتش نشانی اطلاع داده شد که بلافاصله ۵ دستگاه خودروی اطفایی و نجات بهمراه ۱۵ آتش نشان به محل حادثه واقع در بلوار شهید بهشتی – کوچه مهدی زاده اعزام شد.
نجات خانم معلول از میان تل آتش و دود + تصاویر


بابک رمضانی مدیر عامل سازمان آتش نشانی افزود: با اعلام مرکز ستاد فرماندهی مبنی بر محبوس بودن فردی در داخل منزل مسکونی که فاقد توانایی حرکتی است، سریعا آتش نشانان به محض رسیدن نسبت به بازکردن درب و انتقال مصدوم به مکان امن اقدام نمودند.

نجات خانم معلول از میان تل آتش و دود + تصاویر

رمضانی با بیان اینکه بواسطه تنگ و باریک بودن کوچه اقدامات صحیح در اعزام خودروهای اعزامی به محل حادثه توسط آتش نشانان صورت گرفت ادامه داد: آتش که در آشپزخانه منزل مسکونی مشاهده می شد  پس از ایمن سازی محل حادثه و قطع سیستم برق و گاز سریعا توسط آتش نشانان خاموش شد.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی رشت با بیان اینکه علت حادثه اتصال در سیستم سیم کشی برق از ناحیه هود آشپزخانه بوده است،  افزود: اتصالات و آتش سوزی رخ داده شده موجبات دود گرفتگی شدید منزل مسکونی و محبوس شدن خانمی حدودا ۲5 ساله که دچار ناتوانی جسمی بود را  فراهم کرد که خوشبختانه بواسطه اطلاع سریع شهروندان و رسیدن به موقع آتش نشانان به محل حادثه، فرد از میان تل آتش و دود نجات داده شد و پس از نصب دستگاه تنفسی یکی از آتش نشانان ،  توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت .

گفتنی است: میزان خسارت وارده در دست بررسی است و آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تخلیه کامل دود به آشیانه بازگشتند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.