لک:شرایط بازی ها در نیم فصل دوم کاملا متفاوت است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند گفت:شرایط بازی ها در نیم فصل دوم کاملا متفاوت است و تیم های بالا و پایین جدول با تمام وجود پا به میدان مسابقه می گذارند.

رضا لک سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص بازی این تیم در مقابل شهروند ساری اظهار کرد: بازی بسیار خوب بود و خوشحالم توانستیم پیروز میدان باشیم. در نیمه نخست تیم میزبان با استفاده از حمایت تماشاگران عملکرد بسیار خوبی داشت اما خوشبختانه با مدیریت بازی در همان نیمه با نتیجه 2 بر صفر جلو بودیم. در نیمه دوم با استفاده از فضای پشت دفاع تیم شهروند نیز توانستیم اختلاف را بیشتر کنیم.

وی ادامه داد: در کل یک بازی تماشگر پسند بود و همه از دیدن این بازی لذت بردند و خوشحالم که تمام برنامه های که بر روی آنها کار کرده بودیم را توانستیم در زمین اجرا کنیم.

سرمربی تیم گیتی‌پسند اصفهان در پاسخ به سوال در مورد تساوی هفته گذشته مقابل مقاومت البرز گفت: فکر می کنم در 15 هفته ابتدایی مسابقات بدترین عملکردمان را مقابل مقاومت البرز به ثبت رساندیم البته این موضوع دلایل خاص خود را داشت که از جمله آنها می توان به محرومیت بازیکنان تیم و حضور آنها در اردوی تیم ملی برای بازی با روسیه اشاره کرد. خوشبختانه خیلی زود شرایط را به حالت عادی بازگرداندیم و توانستیم یک بازی خوب را به نمایش بگذاریم.

لک در ادامه در خصوص بازی آینده تیمش مقابل ارژن شیراز گفت: در نیم فصل دوم مسابقات شرایط بسیار متفاوت است و تیم های بالا و پایین جدول با تمام داشته های خود پا به میدان مسابقه می گذارند. تیم ارژن با پیروزی مقابل حفاری اهواز نشان داد از کیفیت لازم برخورد دار و تیم دونده و سخت کوشی است. سعی ما بر این است تا در مقابل این تیم شیرازی عملکرد خوبی داشته باشیم و ما در آن دیدار محکوم به پیروزی هستیم.

وی در پایان در خصوص ITC بازیکن برزیلی جدید تیمش خاطر نشان کرد: پیگیر کارهای وی هستیم تا هرچه زودتر بتوانیم در کنار دیگر بازیکنان از حضورش استفاده کنیم. فقط مشکل صدور ITC داریم که امیدوارم تا قبل از دیدار با ارژن این مسئله برطرف شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار