مرتضایی:حضور هواداران باعث شد پیروزی را با شکست عوض کنیم

سرمربی فرش آرا مشهد گفت:بازی بسیار جذاب و با حرارت بود و تشویق هواداران باعث شد بتوانیم پیروزی را با شکست عوض کنیم،

مجید مرتضایی سرمربی تیم فرش آرا مشهد در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دیدار تیمش در مقابل دانشگاه ازاد تهران اظهار داشت: بازی بسیار جذابی را شاهد بودیم و در حالی که ما دوبار از حریف عقب افتادیم، به کمک و تشویق های هواداران پرشور مشهدی توانستیم به بازی برگردیم. در ادامه با به ثمر رساندن دو گل  تیم خوب دانشگاه آزاد را شکست دادیم.

وی ادامه داد: با توجه به برگزاری مسابقات کشتی در سالن شهید بهشتی ، ما تصمیم به برگزاری بازی در سالن شهدای مدافع حرم گرفتیم که با همکاری نیروهای امنیتی و مسئولان میزبانی خوبی از سمت باشگاه فرش آرا به عمل آمد و حضور پرشور هواداران این ناحیه از شهر مشهد کمک زیادی به ما کرد.

مرتضایی در مورد محرومیتش از نشستن بر روی نیمکت در این بازی گفت: برای من دنبال کردن بازی از جایگاه سخت بود ولی محسن خبیری که از مربیان خوب ما هست، توانست کار خود را به خوبی انجام دهد و با یک نمایش جذاب، بازی را از حریف ببریم.

سرمربی فرش آرا مشهد در پایان در خصوص بازی هفته آینده تیمش در مقابل آذرخش بندر عباس خاطر نشان کرد: این دیدار برای ما به پایان رسید و دیگر تمام تمرکزمان برای هفته آینده است و امیدوار هستم در بازی با تیم آذرخش موفق باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار