سردارمهماندار خبر داد

افزايش زمان و محدوده طرح ترافيك

سردارمهماندار گفت: افزايش آلاينده‌ها در آسمان شهر تهران، محدوده طرح ترافيك را به محدوده زوج و فرد افزايش داد.

افزايش زمان و محدوده طرح ترافيك
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمدرضا مهماندار رئيس پليس راهور تهران بزرگ در اين باره اظهار داشت: با اعلام و تصميم كميته اضطرار شهر تهران با عنايت به افزايش آلاينده‌ها در آسمان شهر تهران، از روز شنبه 11 دی ماه محدوده طرح ترافيك به محدوده زوج و فرد افزايش پيدا خواهد كرد و  اجرای اين طرح بر اساس مصوبه تا روز سه‌شنبه ادامه خواهد داشت.

سردارمهماندار افزود: بر اين اساس زمان طرح ترافيك تا ساعت 19 (7 عصر) افزايش زمان خواهد داشت. از اين رو خودروهايی كه قصد ورود به محدوده زوج و فرد را دارند بايد دارای طرح ترافيك باشند در غير اينصورت توسط دوربين‌های نصب شده در اين محدوده و البته عوامل پليس راهور تهران بزرگ  فعال و حاضر در محل، اعمال قانون خواهند شد.

رئيس پليس راهور تهران افزود: همكاران پلیس راهور در اجرای اين  طرح حضور مستمر و فعال خواهند داشت و ضمن جلوگيری از ورود خودروهای غير مجاز با خودرهای فاقد معاينه فنی، پلاك مخدوش و دودزا تشديد برخورد و اعمال قانون خواهند کرد.

سردار مهماندار در پايان گفت: توصيه من به همه همشهريان تهرانی استفاده از حمل و نقل عمومی در روزهای آلايندگی هوا و عدم خروج غيرضروری سالمندان و كودكان از منازل در اين چند روز است. من و همه همكارانم با فعاليت شبانه‌روزی به دنبال ايجاد آسايش روحی و روانی هنگام تردد و عبور و مرور برای مردم تهران هستيم و اين اطمينان را داريم كه در اين طرح نيز آنان با ما همراه و همگام خواهند بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۱۴ دی ۱۳۹۵
همسر من راننده آژانس هست روزی ما ازاین طریقه وقتی زوج و فرد میشه اصلا نمیتونه بره سر کار تکلیف ما چیه
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۱۰:۱۴ ۱۱ دی ۱۳۹۵
افزایش طرح ترافیک تا محدوده زوج و فرد.
امروز ترافیک تهران اصلا فرقی با روز های قبل نداشت.

حداقل همان زوج و فرد از درب منزل را می گذاشتند تا واقعا تهران یک نفسی می کشید.
Iran (Islamic Republic of)
کریمیان
۱۱:۱۹ ۱۰ دی ۱۳۹۵
بزرگترین معضل آلودگی همین طرح ترافیک است اگربرای طرح ترافیک محدوده اعلام کرده ایدچرامجوزورودرامیفروشید؟خب محدوده طرح رافقط برای خودروهای عمومی وامدادی خدماتی آزادکنیدنه برای پولدارهای
آخرین اخبار