ایلام؛

مشکل امروز مردم حقوق شهروندی نیست/ مشکل مردم ما معیشتی و اقتصادی است

امام جمعه آبدانان گفت: مشکل امروز مردم مشکل حقوق شهروندی نیست مشکل معیشتی و اقتصادی است.

مشکل امروز مردم حقوق شهروندی نیست/ مشکل مردم ما معیشتی و اقتصادی استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،حجت الإسلام حسین حاجیلری امام جمعه آبدانان ضمن تشکر و قدردانی از حضور باشکوه مردم در گرامیداشت حماسه یوم الله 9 دی اظهار داشت: 9 دی اعتماد به خدا و اعتماد به ملت را به دنیا مخابره کرد.

وی با بیان اینکه ملتی که به خدا اعتماد کند پیروز است، افزود: اعتماد و تقویت مردم با حل مشکلات اقتصادی و بیکاری جوانان باید جواب داده شود.

خطیب جمعه آبدانان بیان داشت: مشکل امروز مردم مشکل حقوق شهروندی نیست مشکل معیشتی و اقتصادی است.

حاجیلری با اشاره به اینکه مشکل امروز مردم رفع گره های اقتصاد مقاومتی است، تأکید کرد: یکی از مهمترین مبانی حقوق شهروندی رسیدگی به حقوق محرومین و فقرا است وآن هم در مقام مطالبگری،نه مسئولین در مقام مطالبگری باشند مردم مطالبگر هستند.

وی با اشاره به اینکه یکی دیگر از مطالبات مردم بحث اختلاس ها، حقوق های نجومی و فسادها اقتصادی است، افزود: مردم این مطالبات را فراموش نمی کنند و در حافظه آنها است، دولت و قوه قضائیه رسیدگی کنند و مجلس باید در این مورد باید حرکت انقلابی انجام دهد.

خطیب جمعه آبدانان تصریح کرد: پرونده فتنه 88 هنوز باز است انتظار داریم با پاسخ قاطع حقوقی و رسیدگی قوه قضائیه طلبکارهای فتنه 88 و فتنه گران به سزای عمل خود برسند.

وی در پایان گفت: متأسفانه در ایام نزدیک به ۹ دی امسال نیز ۳۰ نفر به رئیس‌جمهور جدید آمریکا نامه نوشتند که تحریم‌ها را تشدید کنید و برجام را از بین ببرید و نکته جالب این نامه این بود که از سربازان آمریکایی به عنوان سرباز فداکار یاد می کنند و اعلام می کنند حاضر به همکاری به شما و سربازان فداکارتان هستیم که این خباثت این فتنه گران را نشان می دهد.
 
 

انتهای پیام/

برچسب ها: ایلام ، آبدانان ، نمازجمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.