امام جمعه تبریز : پرونده فتنه گران هنوز باز است

امام جمعه تبریز گفت : پرونده فتنه گران پیش مردم ایران همچنان مفتوح است و تا زمانی که آنها اظهار ندامت نکنند این پرونده مختومه نخواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛آیت‌ الله محسن مجتهدشبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه تبریز افزود : وقتیامام جمعه تبریز : پرونده فتنه گران هنوز باز است یو الله نهم دی را در هفتمین سالگرد خود گرامی می‌ داریم  نشانه محفوظ و مفتوح بودن پرونده عوامل و سران فتنه در اذهان عمومی است.
 وی 9 دی را روز بقا و احیای جمهوری اسلامی ایران در سایه بصیرت ،آگاهی و دشمن شناسی مردم و حضور به موقع آنان در برابر فتنه گران دانست و گفت : با حضور گسترده مردم در حماسه نهم دی ، توطئه شوم بدخواهان که به آشوب کشاندن کشور و براندازی نظام بود خنثی شد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی به سالروز ابلاغ نامه  تاریخی امام ره به گورباچف و هشدار به وی در زمینه  فروپاشی نظام کمونیستی در شوروی اشاره کرد و گفت: این نامه و همچنین نامه رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای به جوانان اروپا ، برای بیدار کردن  فطرت جهانیان - با  الهام از مکتب توحیدی و برگرفته از مکتب پیامبران - در تکمیل رسالت الهی است.
 آیت الله  مجتهد شبستری در بخش دیگری از خطبه ها تصویب قطعنامه علیه شهرک سازی صهیونیست ها را در شورای امنیت  تعجب برانگیز دانست و افزود : این اقدام با استقبال جهانی روبرو شد و پیش بینی رهبر معظم انقلاب درباره نابودی رژیم صهیونیستی در 25 سال آینده را بار دیگر در اذهان جهانی یاد آور شد.
وی گفت : اسرائیل بعد از این مصوبه سفرای 15 کشور را احضار کرد و این نشانگر این است رژیم جلاد صهیونیستی  در حال انزوا و استیصال بوده که قرآن نیز به آن اشاره کرده است.
 خطیب نماز جمعه  تبریز آزادی حلب را نیز رخدادی بزرگ در تاریخ سوریه و منطقه برشمرد و گفت:آزادی حلب به قدری مهم است که طومار داعش و تکفیری ها یک جا در هم پیچیده شد و به فضل پروردگار دیگر فرصتی برای بروز و ظهور دوباره این گروهکهای آدمکش نخواهند بود.
امام جمعه تبریز در ادامه خطبه ها با انتقاد از برخی بد اخلاقی ها در نسبت دادن مشکلات کشور به دولت قبلی تصریح کرد : یک مرض اخلاقی خطرناک در بین مسئولان  رواج یافته که آنها  اشتباهات خود را به گردن دولت و مسئولان قبلی می‌اندازند و یا خطاها را به دولتمردان قبلی نسبت می دهند که این نشانه بزرگ جهالت است.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.